BYD Seal 06 GT, νέο ηλεκτρικό crossover με μήκος 4,63 m
Η γκάμα των BYD Seal επεκτείνεται με το 06 GT, την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Ocean M.
Έχουμε δοκιμάσει το BYD Seal Excellence, την πανίσχυρη ηλεκτρική μπερλίνα που βάζει στο μάτι το Tesla Model 3. Γνωρίζουμε και το Seal U, ένα θηριώδες SUV με μήκος κοντά στα 4,8 m.
Στην οικογένεια των BYD Seal έρχεται να προστεθεί το 06 GT, ένα αμάλαγμα χάτσμπακ και crossover. Ουσιαστικά πρόκειται για την έκδοση παραγωγής του Ocean-M, που αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα ονομαζόταν Seal X. Στην πράξη «πατάει» σε δύο κατηγορίες αμαξώματος, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το κάνει και το Hyundai Ioniq 5.
Κάτι ανάμεσα σε χάτσμπακ και crossover, το 06 GT είναι το Ioniq 5 της Κίνας
Η επίσημη παρουσίαση του 06 GT θα γίνει στις 30 Αυγούστου και παρατηρούμε ότι η έκδοση παραγωγής διατηρεί τις γραμμές του πρωτότυπου. Χωρίς όμως τα επιθετικά αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως την τεράστια πίσω αεροτομή.
Ή το μπροστινό σπόιλερ και τον πίσω διαχύτη. Είναι λες κι οι Κινέζοι τα κρατούν για κάποια πιο σπορ έκδοση. Καλοδεχούμενη!
Στο εσωτερικό, το ηλεκτρικό μοντέλο φαίνεται να δανείζεται το ψηφιακό πιλοτήριο, το τιμόνι και το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού από την μπερλίνα BYD Seal. Αλλά από την πρώτη γενιά, όχι από το ανανεωμένο μοντέλο που αναμένουμε το 2025.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD Seal του 2025 θα ενσωματώνει 800βολτη αρχιτεκτονική και Lidar
Το Seal 06 GT θα αναλάβει να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του μικρότερου Atto 3 και του ελαφρώς μεγαλύτερου Seal U. Έχει μήκος 4.630 mm και μεταξόνιο 2.820 mm, ενώ σε καμία περίπτωση δεν το αποκαλείς SUV όπως τα δύο παραπάνω.
Είναι πιο ογκώδες από τα ξεκάθαρα χάτσμπακ VW ID.3 και MG4, ενώ δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε το σχεδόν ταυτόσημο μήκος — 4.635 mm — με το Ioniq 5.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BYD Seal U DM-i, ένα plug-in hybrid 4,8 m που προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά
Βασίζεται στην e-Platform 3.0 Evo της BYD, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μονοκινητήριες πισωκίνητες εκδόσεις. Αλλά και δικινητήριες με τετρακίνηση.
Ενώ η BYD δεν έχει αποκαλύψει επίσημα τις προδιαγραφές του συστήματος μετάδοσης κίνησης, έχουν διαρρεύσει πληροφορίες από τη διαδικασία πιστοποίησης στο κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας.
Κάνουν λόγο για απόδοση 218 ίππων για το πισωκίνητο και 422 ίππων για το 4κίνητο 06 GT. Η τιμή του αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ από €19.000 έως €25.000 στην τοπική αγορά. Θεωρούμε πολύ λογικό να διατεθεί και σε αγορές πέρα από την Κίνα, συμπεριλαμβανομένης της ευρωπαϊκής.