Αυτονομία ντίζελ για την ηλεκτρική BMW iX
Νέα τεχνολογία μπαταρίας διπλασιάζει την αυτονομία της BMW iX, η οποία πλέον καλύπτει με μια φόρτιση αντίστοιχη απόσταση με το αν ήταν ντίζελ!
Η εταιρεία μπαταριών Our Next Energy (ONE), με έδρα το Michigan, παρουσίασε τις εντυπωσιακές δυνατότητες της μπαταρίας διπλής χημείας. Η εταιρεία αναφέρει ότι μία BMW iX εξοπλισμένη με την επαναστατική μπαταρία κατέγραψε την εντυπωσιακή αυτονομία των 978,6 km.
Κι όχι με τεχνικές hypermiling, οδηγώντας με 30 km/h κι όλα σβηστά, αλλά στον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.
Το range anxiety δηλώνουν ως μεγαλύτερο εμπόδιο όσοι δεν υιοθετούν την ηλεκτροκίνηση. Αν όμως τα ηλεκτρικά είχαν αυτονομία αντίστοιχη με το πετρέλαιο, θα ήταν πολύ πιο θετικοί
Αυτό είναι περίπου 75% περισσότερο από την εργοστασιακή iX, η οποία έχει αυτονομία έως και 561 km, κατά το ευρωπαϊκό πρότυπο δοκιμών.
Ουσιαστικά ισοφαρίζει την εντυπωσιακή απόσταση που διένυσε η εξαιρετικά αεροδυναμικής φιλοσοφίας Mercedes EQXX. Εκείνη είχε διανύσει 1.202 km, αλλά οδηγούμενη όσο πιο οικονομικά γίνεται κι όχι εναρμονιζόμενη με ό,τι ορίζει το πρωτόκολλο WLTP.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Mercedes-Benz Vision EQXX έκανε 1.202 km με μια φόρτιση
Το γερμανικό SUV κατάφερε να πετύχει αυτή την εντυπωσιακή απόσταση χάρη στην τεχνολογία μπαταρίας διπλής χημείας Gemini της ONE. Πέρα από την αυξημένη αυτονομία, χρησιμοποιεί 20% λιγότερο γραφίτη και 60% λιγότερο νικέλιο και κοβάλτιο από τις κυψέλες ιόντων λιθίου, δημιουργώντας μια πιο βιώσιμη μπαταρία.
«Τα ηλεκτρικά οχήματα θα επιτύχουν μαζική εξάπλωση όταν θα προσφέρουν αρκετή αυτονομία ώστε οι άνθρωποι να νιώθουν άνετα έχοντας ένα EV ως το μοναδικό τους όχημα», δήλωσε ο Mujeeb Ijaz, διευθύνων σύμβουλος κι ιδρυτής της ONE.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BMW iX M60
«Η μπαταρία Gemini έχει αποδείξει ότι μπορεί να διπλασιάσει την εμβέλεια των EV και να καταρρίψει το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίζει η ηλεκτροκίνηση».
Η ONE απέδειξε ότι η τεχνολογία της είναι αποτελεσματική. Ποιο είναι όμως το κόστος; Η ONE δεν προσφέρει κάποια ενημέρωση επί του θέματος.
«Τα σχεδόν 1.000 km που πέτυχε η BMW iX εξοπλισμένη με την μπαταρία Gemini είναι μια εντυπωσιακή απόδοση», δήλωσε ο Jürgen Hildinger, επικεφαλής του τμήματος αποθήκευσης υψηλής τάσης της BMW Group New Technologies.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BMW iX xDrive40
«Μας αρέσει να δουλεύουμε με την ομάδα της ONE κι ανυπομονούμε να κάνουμε τα επόμενα βήματα μαζί».