Νέο σύστημα προειδοποίησης εξόδου από την VW
Η τελευταία γενιά του συστήματος προειδοποίησης εξόδου της Volkswagen συμβάλλει στην αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων κατά την έξοδο από το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη.
Για παράδειγμα, εντός του εύρους του συστήματος της VW, μπορούν να ανιχνευθούν ποδηλάτες, οι οποίοι συχνά ανήκουν στους πιο ευάλωτους χρήστες του δρόμου.
Εκτός από τις πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού, το σύστημα προειδοποίησης εξόδου παρέχει προστασία και για τις πίσω πόρτες.
Τα νέα ID.7, Passat και Tiguan εξοπλίζονται στάνταρ με αυτό το σύστημα υποβοήθησης. Στα Golf, ID.4 και ID.5 διατίθεται προαιρετικά στην κατάλληλη τεχνολογικά εκδοχή του.
To νέο σύστημα προειδοποίησης εξόδου της VW έρχεται ως στάνταρ εξοπλισμός στα ID.7, Passat και Tiguan
Ας δούμε όμως τα μοντέλα ξεχωριστά. Το νέο ID.7 είναι εξοπλισμένο με τις υψηλότερες προδιαγραφές του συστήματος υποβοήθησης. Το σύστημα προειδοποίησης εξόδου σαρώνει την περιοχή πίσω από το VW μέσω δύο αισθητήρων/ ραντάρ (αριστερά και δεξιά στον προφυλακτήρα) και ενημερώνει τους επιβάτες για τυχόν κίνδυνο πριν καν ακουμπήσουν το χερούλι της πόρτας: εάν πλησιάζει ένας χρήστης του δρόμου, ενεργοποιείται αυτόματα μια ένδειξη LED στον εξωτερικό καθρέφτη ως πρώτο στάδιο προειδοποίησης.
Εάν παρ' όλα αυτά ένα από τα χερούλια της πόρτας έχει ήδη τραβηχτεί η πόρτα παρεμποδίζεται για σύντομο χρονικό διάστημα προκειμένου να μην ανοίξει. Εάν τελικά η πόρτα ανοίξει, ακούγεται ένα προειδοποιητικό σήμα. Επιπλέον, το σύστημα υποβοήθησης παραμένει ενεργό για τρία λεπτά μετά τη στάθμευση και την απενεργοποίηση του αυτοκινήτου, προκειμένου να καλύψει όλους τους επιβάτες που βγαίνουν από το όχημα.
Το σύστημα προειδοποίησης εξόδου στο νέο Passat και το νέο Tiguan λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με το ID.7. Χρησιμοποιεί την ένδειξη LED στον αντίστοιχο εξωτερικό καθρέφτη για να ενημερώσει τους επιβάτες εάν τυχόν πλησιάζει ένας χρήστης του δρόμου από πίσω, ακόμη και πριν καν πιάσουν τα χερούλια της πόρτας. Εάν παρ' όλα αυτά έχει ανοίξει μία πόρτα, η ηχητική προειδοποίηση ακούγεται μέσω του ηχείου της συγκεκριμένης πόρτας. Δεδομένου ότι και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με μηχανικές κλειδαριές θυρών, η πρόσθετη λειτουργία καθυστέρησης ανοίγματος της πόρτας από το ID.7 δεν είναι διαθέσιμη (όπως συμβαίνει και στο VW Golf).
Το σύστημα προειδοποίησης εξόδου είναι προαιρετικά διαθέσιμο στα ID.4 και ID.5. Λειτουργεί σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως στο ID.7. Μόνη διαφορά: σε αυτά η ένδειξη LED στον εξωτερικό καθρέφτη ενεργοποιείται μόνο σε περίπτωση κινδύνου όταν οι επιβάτες χρησιμοποιούν ένα από τα χερούλια των θυρών. Τα άλλα στάδια προειδοποίησης -το ηχητικό σήμα στην αντίστοιχη πόρτα και η ηλεκτρονική καθυστέρηση ανοίγματος- είναι πανομοιότυπα με αυτά του ID.7.
Το πρώτο Volkswagen με σύστημα προειδοποίησης εξόδου ήταν το σημερινό Golf. Εδώ, το σύστημα λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με τα ID.4 και ID.5.