Άψογο Honda NSX με μόλις 10.000 km, η λατρεία του Ayrton Senna

Άψογο Honda NSX με μόλις 10.000 km, η λατρεία του Ayrton Senna

Λες και βγήκε από κάποια χρονομηχανή, αυτό το Honda NSX του 2001 έχει μόλις ολοκληρώσει το στρώσιμο.

Το κλασικό πλέον Honda NSX είναι ένα υπέροχο αυτοκίνητο, που άφησε εποχή. Ένα κεντρομήχανο αριστούργημα με εκπληκτική οδική συμπεριφορά, στην εξέλιξη του οποίου είχε συμβάλλει κι ο θρύλος της F1, Ayrton Senna. 

Όποτε εμφανίζεται κάποιο στις αγγελίες, πάντα συγκεντρώνει την προσοχή του αγοραστικού κοινού. Αλλά δεν είναι όλα τα Honda NSX ίδια, πολλά έχουν καγκουρευτεί. Άλλα έχουν ένδοξο παρελθόν, όπως το προσωπικό αυτοκίνητου του Βραζιλιάνου πιλότου

Αυτό που παρουσιάζουμε σήμερα είναι πρακτικά καινούργιο, αφού έχει διανύσει μόλις 6.419 μίλια (10.330 km) από τότε που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 2001. Και παραδόθηκε στον πρώτο ιδιοκτήτη τον Φεβρουάριο του 2002. Έκτοτε δεν έχει αλλάξει χέρια.

Σαν να μην πέρασε μια μέρα... Νιώσε 25 χρόνια νεότερος με το κεντρομήχανο που λάτρεψε ο Senna

Honda NSX

Δύσκολα θα βρεις κάτι πιο κοντά σε καινούργιο NSX κι αυτή η σπανιότητα πληρώνεται. Η δημοπρασία στο Bring a Trailer τελειώνει σε 11 ώρες -τη στιγμή της συγγραφής του άρθρου- και έχει ήδη μια προσφορά στις $101.000 (€92.500). Θεωρούμε ότι θα φτάσει αρκετά υψηλότερα. Αν μας διαβάζεις από τις ΗΠΑ και πάντα θαύμαζες το σπόρτσκαρ της Honda, κάνε την κίνησή σου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Απίστευτο, τα Honda NSX αντέχουν πάνω από 600.000 km

Φινιρισμένο σε Silverstone Metallic και με τάργκα οροφή, προσφέρει επαφή με τη φύση χωρίς τα προβλήματα ακαμψία που έχουν τα κάμπριο. Φοράει -προφανώς- τις αυθεντικές 7μπρατσες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και 17 ιντσών, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE010. 

Honda NSX

Το μαύρο δέρμα κοσμεί τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, με την επένδυση να έχει ελάχιστα σημάδια φθοράς. Η όλη εικόνα του αυτοκινήτου παραπέμπει σε κάτι που έχει διατηρηθεί σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Το Honda NSX επιστρέφει ως 100% ηλεκτρικό

Ως μοντέλο του 2001, το Honda Acura NSX διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό VTEC V6 3,2 lt, που αποδίδει 274 ίππους στις 7.300 rpm και 284 Nm στις 5.400 rpm. Με 5,9” για το 0-100, δεν εντυπωσιάζει.

Αλλά με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, κίνηση στους πίσω τροχούς, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ένα ζύγισμα «να το πιεις στο ποτήρι», αποδεικνύει ότι η τέχνη της οδήγησης είναι κάτι πολύ παραπάνω από ξερά νούμερα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube