Απίστευτο, κάποιος πλήρωσε €69.000 για Honda CRX Si του '91
Όχι όμως όποιο κι όποιο Honda CRX, αλλά μια πραγματική χρονομηχανή. Με μόλις 525 km στο οδόμετρο.
Το νοσταλγικό Honda CRX ανήκει σε εκείνα τα προσιτά γρήγορα μοντέλα που αγαπήθηκαν όσο τίποτα άλλο στην ελληνική αγορά. Και που γαλούχησαν μία ολόκληρη γενιά Ελλήνων οδηγών.
Τα υψηλόστροφα μοτέρ κι η παροιμιώδης αξιοπιστία συνέβαλαν στο να υπάρχουν σήμερα φανατικοί της ιαπωνικής φίρμας. Κι αν η έκδοση VTEC ήταν η ισχυρότερη και πιο αγαπημένη, ένα Honda CRX Si πουλήθηκε πρόσφατα για απίστευτα υψηλό ποσό στις ΗΠΑ: $71.500, ήτοι €69.000. Δεν πρόκειται βέβαια για ένα οποιοδήποτε Honda CRX, αλλά για ένα αυτοκίνητο που διένυσε μόλις 525 km σε 34 χρόνια. Μην κάνεις τη διαίρεση, ισοδυναμεί με μόλις 15,4 km ανά έτος. Κάτω από 1,5 km ανά μήνα.
Με 110 ίππους, δεν έχει τη χάρη του VTEC, αλλά σάμπως αγοράστηκε για να οδηγηθεί;
Η αντίθεση είναι ακόμα πιο έντονη, όταν σκέφτεσαι ότι στη συντριπτική πλειοψηφία, τα Honda CRX έχουν οδηγηθεί πολύ σκληρά. Υποστεί ένα κάρο βελτιώσεις, πολλές από αυτές αμφίβολης χρησιμότητας. Ενίοτε έχουν ενσωματώσει αισθητικές παρεμβάσεις και βέβαια, έχουν αλλάξει 5-6-7 ιδιοκτήτες. Έχοντας επισκεφτεί και τον φαναρτζή κάμποσες φορές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ταξίδι στον χρόνο, θα αγόραζες E39 BMW M5 με μόλις 1.019 km;
Το συγκεκριμένο Si είναι το ακριβώς αντίθετο. Φαίνεται τόσο φρέσκο λες και βγήκε χτες από τη γραμμή παραγωγής. Το αμάξωμα είναι φινιρισμένο στην απόχρωση Teal, ένα χρώμα που η Honda θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά να αναβιώσει.
Προφανώς δεν υπάρχει η παραμικρή παρέμβαση, όλα είναι εργοστασιακά, χωρίς ορατές γρατσουνιές ή φθορές. Το αυτό ισχύει και στο εσωτερικό. Τα καθίσματα, οι μοκέτες και το τιμόνι φαίνονται ολόφρεσκα, νομίζεις ότι ήταν αποθηκευμένο σε κλιματιζόμενο γκαράζ για όλο αυτό το διάστημα. Κάτι που προφανώς ισχύει.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Honda CRX VTEC των 150 ίππων
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε τα αυτοκίνητα «garage queen». Που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους ακίνητα και κάνουν ελάχιστες δημόσιες εμφανίσεις. Αλλά εδώ μιλάμε για κάτι διαφορετικό: Αυτοκίνητα που δεν κινούνται καθόλου. Πρωταθλητές; Θυμίζουμε τη Lancia Delta HF Integrale Evo I που είχε καλύψει μόλις 79 km σε 32 χρόνια ιδιοκτησίας. Αλλά κι ένα Ford Focus πρώτης γενιάς με 216 km μετά από 22 χρόνια. Ούτε 10 km τον χρόνο.