Οι τιμές του νέου Toyota C-HR για την Ελλάδα
Με ριζοσπαστική σχεδίαση, τεχνολογίες αιχμής και πλήρως υβριδική γκάμα κινητήρων, το νέο Toyota C-HR είναι ένα concept car για το δρόμο.
Χωρίς αμφιβολία, το Toyota C-HR από την πρώτη του γενιά ήταν ένα μοντέλο μπροστά από την εποχή του. Η δημοσιογραφική ομάδα του DRIVE βρίσκεται στην Ibiza στα πλαίσια της επίσημης παρουσίασής του και σε λίγες ώρες μεταφέρει την οδηγική της εμπειρία. Μέχρι τότε όμως θα προχωρήσουμε σε μία μίνι προεπισκόπηση του μοντέλου.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το C-HR (Coupe High Rider) εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2016, ως ένα στοίχημα για την εταιρεία. Η εντυπωσιακή σχεδίασή του, η αξιοπιστία της Toyota, οι τεχνολογίες αλλά και ασυναγώνιστή οικονομία του στο καύσιμο το διατήρησαν στην αγορά (με ένα μικρό facelift) για επτά συναπτά έτη.
Αφού ο «ασθενής» όχι μόνο έζησε αλλά και βασίλεψε, ήρθε η ώρα της δεύτερης γενιάς του, μιας γενιάς που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην Τουρκία, φέρνοντάς το έτσι ακόμα πιο κοντά στον Ευρωπαίο καταναλωτή.
Οι Ιάπωνες, με το νέο Toyota C-HR βάλθηκαν να μας αποδείξουν ότι το καλό μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο
Σύμφωνα με τους ανθρώπους του ιαπωνικού κολοσσού, το νέο C-HR πρόκειται για ένα «concept car για το δρόμο». Κινούμενο στη φιλοσοφία του προκατόχου του, συνδυάζει τον χαρακτήρα ενός SUV με εμφανείς επιρροές από κουπέ. Το σίγουρο είναι ότι δεν περνάς απαρατήρητος με το νέο C-HR.
Όπως και το πρωτότυπο C-HR Prologue, υιοθετεί χαρακτηριστικά από το αμιγώς ηλεκτρικό bZ4X με πολλά στοιχεία όπως η οροφή, ο προφυλακτήρας και η πίσω αεροτομή να είναι σμιλεμένα έτσι ώστε να προσφέρουν τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση. Η συνολική του σχεδίαση υιοθετεί την σχεδίαση «hammerhead», που συναντάμε τόσο στο νέο Prius, όσο και στο bZ4X.
Στο πλάι οι χειρολαβές είναι πλέον ενσωματωμένες στις πόρτες, τα εμπρός φώτα είναι πολύ λεπτά και σχηματίζουν «C», ενώ το πίσω μέρος διατρέχει μια φωτεινή λωρίδα που στο κέντρο της αναγράφεται το όνομα του μοντέλου. Οι ζάντες φτάνουν σε διάμετρο τις 20" και υπάρχει νέος σχεδιασμός διχρωμίας, με το μαύρο χρώμα της οροφής να επεκτείνεται έως τον πίσω προφυλακτήρα και τα πίσω φτερά.
Στο εσωτερικό, ο εξοπλισμός είναι υπερπλούσιος από την πρώτη κιόλας έκδοση, με εστίαση στους τομείς της ασφάλειας, τεχνολογίας κινητήρων και πολυμέσων. Για του λόγου το αληθές, είναι διαθέσιμος (από την εισαγωγική ξαναλέμε έκδοση) ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3’’, σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με οθόνη αφής 8’’ και πλήθος συνδεδεμένων και απομακρυσμένων υπηρεσιών, όπως το Cloud σύστημα πλοήγησης και η ρύθμιση της θερμοκρασίας της καμπίνας από το smartphone, ασύρματη ενσωμάτωση στο Apple Car Play, πλήρως LED φωτιστικά σώματα, καθώς, φυσικά, και την 5η γενιά Toyota Hybrid Electric και 3η γενιά Toyota Safety Sense, με το σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου (BSM) στον βασικό του εξοπλισμό.
Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολά του, υπενθυμίζουμε ότι το νέο C-HR είναι διαθέσιμο με υβριδικές εκδόσεις 1,8 και 2,0 lt καθώς και μια δίλιτρη plug-in hybrid. Το σύνολο των 1,8 lt αποδίδει 140 ίππους και το 2,0 lt 198 ίππους. Το τελευταίο διατίθεται και με το βελτιωμένο σύστημα τετρακίνησης AWD-i που συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 41 ίππων για τους πίσω τροχούς.
To plug-in υβριδικό C-HR υιοθετεί το σύνολο του νέου Prius. Αποτελείται από ένα δίλιτρο μοτέρ 152 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα 163 PS που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 51 Ah. Το αποτέλεσμα είναι 223 συνδυαστικοί ίπποι, ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 66 km και 0-100 km/h σε 7,4".
Το σύστημα διαθέτει λειτουργία one-pedal και μέσω του συστήματος πλοήγησης μπορεί να επιλέξει αυτόματα το προφίλ οδήγησης για βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης, αναγνωρίζοντας τις ευκαιρίες για επαναφόρτιση κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Χάρη στην νέα λειτουργία geofencing, το Toyota C-HR PHEV μπορεί να μεταβεί αυτόματα σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία όταν εισέλθει σε ζώνη χαμηλών εκπομπών ρύπων, βελτιστοποιώντας τη χρήση της μπαταρίας καθ' όλη όλη τη διάρκεια της οδήγησης.
Ποιο είναι το τίμημα για όλα αυτά, που σε πληθώρα φέρνει η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR; Για την έκδοση με τον κινητήρα των 1,8 lt που ανοίγει τη γκάμα του μοντέλου, ο υποψήφιος αγοραστής καλείται να εκταμιεύσει το ποσό των €29.300. Όποιος επιθυμεί την έκδοση με το δίλιτρο μοτέρ θα πρέπει να υπερβεί τις €35.000 (€35.270). Η τετρακίνητη έκδοση με τον δίλιτρο εκ νέου κινητήρα απαιτεί €37.270, ενώ τέλος το plug-in hybrid C-HR κοστίζει €39.470.
Σε λίγες ημέρες το νέο Toyota CH-R θα βρίσκεται στις εκθέσεις του δικτύου στη χώρα μας, με τις πρώτες παραδόσεις σε όσους έχουν ήδη προχωρήσει σε παραγγελία να ξεκινούν από τον επόμενο μήνα.