Η SEAT κουτσουρεύει την γκάμα του Mii –τέλος το 3θυρο

Η SEAT κουτσουρεύει την γκάμα του Mii –τέλος το 3θυρο

Η Ισπανοί περιορίζουν την γκάμα του Mii και ενισχύουν σε εξοπλισμό της αναπομείνασες εκδόσεις σε μια κίνηση εμπορικής αναθάρρησης του μίνι της SEAT.

Η ισπανική παραλλαγή του up! της Volkswagen, το Mii, πρόκειται για οριακά επιτυχημένο μοντέλο –επιεικώς. Oι πωλήσεις είναι μάλλον αποκαρδιωτικές για δυσανάλογα πολυπληθή γκάμα, καθιστώντας το Mii με ελάχιστη οικονομική σημασία για την ισπανική εταιρεία.

Εξαιτίας αυτού, η SEAT ανακοίνωσε αυτήν την εβδομάδα μια σημαντική ανανέωση για το μοντέλο. Πρώτον, το αυτοκίνητο θα διατίθεται από εδώ και στο εξής μόνο σε 5θυρο. Παρά το γεγονός ότι η SEAT δεν το ανέφερε ρητώς, η απόφαση πιθανόν πάρθηκε λόγω της ελάχιστου εμπορικού ενδιαφέροντος του 3θυρου μοντέλου.

Όσον αφορά τα τριμ, το Mii θα είναι διαθέσιμο μόνο σε τρεις εκδόσεις, Style, Chic και FR Line. Και όλες θα επωφεληθούν, όπως λένε οι Ισπανοί, από πιο πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.

Η έκδοση Style θα προσφέρει επιπλέον, σε σύγκριση με τη βασική έκδοση μέχρι σήμερα, σύστημα infotainment και κλιματισμό. Το Chic επίσης στο ίδιο μήκος κύματος προσθέτει στον εξοπλισμό του ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, μαύρη οροφή, τιμόνι και λεβιέ ντυμένα με δέρμα, Beats Audio, χρωμιωμένες πλευρικές προστατευτικές λωρίδες και καθρέφτες με γκρι «καπάκι». Η τοπ σειρά FR Line θα φορά 16άρες ζάντες και σπορ ανάρτηση.

Και για τις τρεις εκδόσεις, η SEAT θα προσφέρει τον ίδιο αριθμό ειδικών πακέτων εξοπλισμού: Easy Flex, Winter Pack και Sensoric Pack. Το Easy Flex σημαίνει διπλό πάτωμα πορτμπαγκάζ, ρύθμιση πίσω καθίσματος και άγκιστρο στο ντουλαπάκι, το Winter Pack μεταφράζεται σε θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες και το Sensoric προσθέτει cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος, βροχής και φώτων.

Αλλαγές δεν θα υπάρξουν στην γκάμα των κινητήρων. Έτσι, το Mii θα συνεχίσει να διατίθεται με το μοτέρ του ενός λίτρου σε τρεις εκδόσεις ισχύος: 60 PS και 75 PS για τα αμιγώς βενζινοκίνητα και με 68 PS για το μοτέρ που καίει και CNG. Όλα τους θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, ενώ το 75άρι θα έχει και την οψιόν ενός 5αριού αυτόματου σασμάν.

Η SEAT δεν ανακοίνωσε τιμή για το «ανανεωμένο» Mii, οπότε δεν υπάρχει καμία εκτίμηση ούτε για τα ελληνικά μοντέλα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube