Διαθέσιμο το Volkswagen Golf 1.5 TSI με τους 130 PS

Διαθέσιμο το Volkswagen Golf 1.5 TSI με τους 130 PS

Στην γκάμα του Volkswagen Golf και Golf Variant προστέθηκε η έκδοση 1.5 TSI Evo με τους 130 PS.

Σε συνέχεια του μοτέρ 1.5 TSI Evo με τους 150 PS, όπως είναι προαναγγείλει η Volkswagen, στην γκάμα του Golf ήρθε να προστεθεί και η πιο αδύναμη έκδοση 1.5 TSI BlueMotion με 130 ίππους. Μοτέρ που θα εξοπλίζει τόσο το στάνταρ Golf όσο και τη στέισον εκδοχή του, το Golf Variant.

Ο προκάτοχος του μοτέρ αυτού όπως θα θυμάστε ήταν ο 1.4 TSI των 125 PS και το προφανές είναι ότι κέρδισε έναντί του πέντε άλογα. Αλλά πέρα από αυτό, το νέο μοτέρ υποτίθεται ότι αποκρίνεται καλύτερα στις μεσαίες στροφές χάρη στη μεταβλητή γεωμετρία του τούρμπο. Ακούγεται -και είναι- ως χρήση τεχνολογίας από Porsche 911 , αλλά εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι εάν πρόκειται για καλύτερο καταναλωτικό αγαθό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το VW Golf 1.0 TSI 85 PS MY2017

Κάποιοι από εσάς ίσως εκδηλώσουν μια δυσαρέσκεια, επικαλούμενοι τα 20,4 kg ροπής που είναι τα ίδια με του παλιού 1.4 TSI. Και –ειρήσθω εν παρόδω- πιάνονται επίσης από το μικρότερο 1.000άρη κινητήρα TSI με τους 115 ίππους. Παρόλα αυτά όμως, αποδίδονται από τις μόλις 1.400 rpm, 600 στροφές λιγότερες από το μικρό 3κύλινδρο μοτέρ της VW.

«Ο κινητήρας υψηλής συμπίεσης πετυχαίνει αισθητά υψηλότερη αποδοτικότητα κι έτσι μειώνει σημαντικά την κατανάλωση», λέει η Volkswagen. Ωστόσο, η περισσότερη μείωση στη μέση τυποποιημένη κατανάλωση NEDC, από 5,2 στα 4,8 l/100 km, την κάνουν άλλα πράγματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf 1.6 TDI

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo 150 PS


Όχι μόνο το σύστημα BlueMotion εξοικονομεί καύσιμο με τον κινητήρα να λειτουργεί σε κύκλο Miller, αλλά για πρώτη φορά σε ένα Golf υπάρχει και λειτουργία coasting. Έτσι, σε ταχύτητα μέχρι τα 130 km/h και σε συνδυασμό με το σασμάν διπλού συμπλέκτη, το μοτέρ σβήνει τελείως κάθε φορά που ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι. Ταυτόχρονα, μια μικρή σε διαστάσεις μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτρικό εξοπλισμό, όπως φώτα, ραδιόφωνο ή κλιματισμό. Επιπλέον, υπάρχει και σύστημα ACT που απενεργοποιεί δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του μοτέρ όταν η απαίτηση σε φορτίο από τον κινητήρα είναι χαμηλή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Στα σκαριά το VW Golf MK8

Στη Ελλάδα, το νέο1.5 TSI Εvo με τους 130 ίππους είναι διαθέσιμο ήδη για παραγγελία σε μία έκδοση, την BlueMotion. H τιμή για το 3θυρο μοντέλο μς το 6άρι χειροκίνητο σασμάν ξεκινά από τις €20.900, ενώ γι’ αυτό με τo κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG από τις 24.450 ευρώ. Η αντίστοιχη τιμή για το 5θυρο μοντέλο είναι €21.850 και €25.400.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube