Ανακοινώθηκε η τιμή του Audi A5 για την ελληνική αγορά

Ανακοινώθηκε η τιμή του Audi A5 για την ελληνική αγορά

To νέο Audi A5, ο αντικαταστάτης του A4 παρουσιάστηκε στην Ελλάδα, με την Kosmocar να ανακοινώνει την τιμολογιακή πολιτική γύρω από το premium πόνημά της.

Audi A5

Η γερμανική φίρμα ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη της ιστορία στη μεσαία κατηγορία με τη νέα οικογένεια Audi A5, που διατηρεί τον πολυτελή χαρακτήρα, σε συνάρτηση με τις τελευταίες τεχνολογίες σε επίπεδο κινητήριων συνόλων και infotainment.

Η πλήρως επανασχεδιασμένη οικογένεια A5 αποπνέει δυναμισμό και χαρακτηρίζεται από καθαρή σχεδίαση. Οι τροποποιημένες αναλογίες με το μακρύ μεταξόνιο, τους μεγάλους τροχούς και το χαμηλό σπορ αμάξωμα ενσαρκώνουν προοδευτική δυναμική και υψηλά πρότυπα πολυτέλειας. Στην μπερλίνα, η σπορ και συμπαγής καμπίνα εκτείνεται προς τα πίσω με μια αεροδυναμική καμπύλη, ενώνεται με το πίσω παρμπρίζ σε κουπέ φιλοσοφία σχεδίασης και καταλήγει στην πόρτα του χώρου αποσκευών με μία εντυπωσιακή ανάγλυφη αεροτομή.

Η πέμπτη πόρτα, η οποία είναι νέα σε αυτή την κατηγορία, συνδυάζει την όμορφη σχεδίαση με τη λειτουργικότητα. Ανοίγει ενιαία με το πίσω παρμπρίζ και το μέγεθός της διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια εντελώς νέα φιλοσοφία σχεδίασης για τo Sedan του Ingolstadt.

Το νέο Audi A5 είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ, ξεκινώντας από €61.980

Audi A5

Στο Avant, η δυναμική και εκτεταμένη σχεδιαστική γραμμή οροφής συγχωνεύεται σε μια απρόσκοπτα ενσωματωμένη αεροτομή οροφής που εκτείνεται στο σπορ, επίπεδο πίσω παρμπρίζ. Οι κεκλιμένες κολόνες D τονίζουν τη δυναμική πλευρική όψη του A5 Avant.

Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί η φαρδιά και η σημαντικά πιο επίπεδη μάσκα Singleframe με τρισδιάστατη κυψελοειδή δομή. Σε συνδυασμό με τη λεπτή σχεδίαση των προβολέων, διαμορφώνεται η νέα μπροστινή σχεδίαση του αυτοκινήτου και του δίνει μια εντυπωσιακή και δυναμική έκφραση.

Audi A5

Επιπρόσθετα, το καπό ευθυγραμμίζεται με το μπροστινό τμήμα. Οι προεξοχές που εκτείνονται εντυπωσιακά από την περιοχή των ώμων στους μπροστινούς και πίσω τροχούς παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Urquattro και αποτελούν κεντρικό στοιχείο του σχεδιαστικού DNA της εταιρείας.

Το χαρακτηριστικό πίσω μέρος συνδυάζει σπορ σχεδίαση και έξυπνη τεχνολογία. Ο συνδυασμός γλυπτικής γεωμετρίας και μίας συνεχούς, τρισδιάστατης φωτεινής λωρίδας προσδίδει στο πίσω μέρος του νέου Audi A5 μια ξεχωριστή νότα. Άλλα σημαντικά σημεία της πίσω σχεδίασης είναι η καθαρές, μοντέρνες γραμμές  στον προφυλακτήρα που ενσωματώνουν σκούρο διαχύτη και υψηλής ποιότητας ορθογώνιες απολήξεις εξάτμισης.

Η σχεδίαση του εσωτερικού του νέου Audi A5 θέτει σε προτεραιότητα την ευκολία χρήσης και χειρισμού. Η αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο αυξάνεται χάρη στη νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική. Το νέο Audi A5 ενσωματώνεται αρμονικά στον ψηφιακό κόσμο και προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία συνδεσιμότητας.

Η λεπτή πανοραμική οθόνη Audi MMI με κυρτή σχεδίαση είναι τεχνολογίας OLED. Αποτελείται από το Audi virtual cockpit με οθόνη 11,9” και την οθόνη αφής MMI 14,5”. Η Audi ολοκληρώνει την ψηφιακή εμπειρία για τους μπροστινούς επιβάτες με την προαιρετικά διαθέσιμη οθόνη συνοδηγού MMI 10,9”, η οποία είναι τέλεια ενσωματωμένη στη σχεδίαση του ταμπλό.

Audi A5

Το αυτοκίνητο διαθέτει head-up display που έχει εξελιχθεί περαιτέρω σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Για πρώτη φορά, ο οδηγός έχει πλέον τη δυνατότητα να ελέγχει το αυτοκίνητο και τις λειτουργίες του infotainment μέσω του head-up display.

Ως προς τα μηχανικά μέρη, το νέο ήπια υβριδικό σύστημα τεχνολογίας MHEV plus που βασίζεται σε ηλεκτρικό σύστημα 48V υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2 ενώ αυξάνει την απόδοση. Η γεννήτρια ισχύος του κινητήριου συστήματος (PTG) επιτρέπει τη μερικώς ηλεκτρική οδήγηση που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Το νέο σύστημα τεχνολογίας MHEV plus παρέχει στο Audi A5 σημαντικά πλεονεκτήματα στις εκπομπές ρύπων CO2 και στην κατανάλωση καυσίμου , σε σύγκριση με ένα σύστημα τεχνολογίας MHEV. Το σύστημα PTG μπορεί επίσης να προσθέσει έως και 18 kW (24 PS) ηλεκτρικής ισχύος στη συνολική ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Audi A5 Avant

Κατά την επιβράδυνση, το PTG τροφοδοτεί ενέργεια πίσω στην μπαταρία (ανάκτηση ενέργειες) έως και 25 kW. Χάρη στην επιλογή χρήσης ηλεκτρικού συμπιεστή κλιματισμού, το σύστημα κλιματισμού μπορεί επίσης να λειτουργήσει όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο στα φανάρια και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι σβηστός.

Οι αποδοτικοί κινητήρες της οικογένειας Audi A5 Sedan & Avant καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών: κινητήρες βενζίνης, κινητήρες πετρελαίου με τεχνολογία mild hybrid Plus και sport κινητήρες. Οι συνδυασμοί κινητήρων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ο βαθμός εξηλεκτρισμού και ο τύπος του κινητήριου συστήματος είναι προσανατολισμένος στο να καλύψει τις προσδοκίες και τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών.

Ο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης TFSI στο Audi A5 Sedan με ισχύ 204 PS και 340 Nm είναι εξοπλισμένος με υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) και λειτουργεί με μια τροποποιημένη διαδικασία καύσης που είναι ιδιαίτερα αποδοτική ως προς την κατανάλωση καυσίμου υπό μερικό φορτίο. Η τεχνολογία VTG επιτρέπει τη σταθερή και ευέλικτη ανάπτυξη ροπής ακόμα και σε χαμηλές στροφές κινητήρα σε βενζινοκινητήρες. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας διατίθεται με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και σύστημα κίνησης στους εμπρόσθιους τροχούς.

Audi A5

Ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου TDI αποδίδει και πάλι 204 PS και 400 Nm, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς ή με σύστημα quattro ultra. Με στόχο την αύξηση της απόδοσης και της άνεσης, ο κινητήρας είναι εξηλεκτρισμένος χρησιμοποιώντας τη τεχνολογία MHEV plus.

Τo εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύστημα μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2 χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Επιπλέον, η άνεση του TDI ενισχύεται περαιτέρω από μία 48V γεννήτρια εκκίνησης για ομαλή εκκίνηση του κινητήρα. Ο χρόνος αντίδρασης κατά την εκκίνηση μειώνεται και το αυτοκίνητο είναι αισθητά πιο ευέλικτο.

Η έκδοση S5 προσφέρεται για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω και βασίζεται στον κινητήρα V6 TFSI 3,0 λίτρων με ισχύ 367 PS και 550 Nm. Διαθέτει υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) και τεχνολογία MHEV plus για πρώτη φορά. Το εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη S tronic στο Audi S5 είναι σχεδιασμένο για περισσότερη ροπή, μειώνει επίσης το βάρος στον μπροστινό άξονα και βελτιώνει την ευελιξία.

Audi A5

Ο εξηλεκτρισμένος κινητήρας μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (48V) οδηγεί σε μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του το S5 Sedan TFSI έχει μειωμένες εκπομπές CO2 έως και 14 g/km. Η γρήγορη και δυναμική ανάπτυξη ροπής υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα του S5. Το στάνταρ σπορ διαφορικό quattro με κατανομή ροπής σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενο συμπλέκτη τετρακίνησης είναι ρυθμισμένος για πλευρικά δυναμικά χαρακτηριστικά στο υψηλότερο επίπεδο.

Το βιβλίο των παραγγελιών έχει ανοίξει, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα μέσα στον Δεκέμβριο, με την αρχική τιμή να ορίζεται στις €61.980.
 

Audi A5

ΈκδοσηSedanAvant
A5 Progressive TFSI S tronic 204 PS€61.980-
A5 Progressive TDI Hybrid S tronic 204 PS€61.980€63.980
A5 Progressive TDI Hybrid quattro S tronic 204 PS€64.980€66.980
S5 TFSI Hybrid S tronic 367 PS€86.980€88.980

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube