Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το FIAT 600e

Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά το FIAT 600e

To αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 600e πάτησε τις ρόδες του στην ελληνική αγορά, αποτελώντας την πρόταση της ιταλικής φίρμας στην κατηγορία των ηλεκτρικών B-SUV.

FIAT 600e

To FIAT 600e, αποτελεί ένα σημαντικό μοντέλο για την εκ Τορίνου ορμώμενη φίρμα, καθώς με αυτό υπεισέρχεται στην κατηγορία των B-SUV, την πλέον ανταγωνιστική, όχι μόνο της ελληνικής αλλά και ολάκερης της ευρωπαϊκής αγοράς.

Το B-SUV της FIAT, δανειζόμενο το όνομα του πρώτου «600» που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1950 είναι ένα σύγχρονο και νεανικό αυτοκίνητο, με επιθετική σχεδίαση και μεγαλύτερο μπόι (ήταν αναμενόμενο άλλωστε) από το 500.

Αν και διαθέτει μπόλικο ύψος, δεν είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για σκληρή χρήση εκτός δρόμου (όπως και κανένα άλλο αυτής της κατηγορίας), παρά τη χρήση πλαστικών προστατευτικών στους θόλους των τροχών. Στην ουσία, μοιάζει να εκπληρώνει τον ρόλο ενός μοντέρνου οικογενειακού αυτοκινήτου για την πόλη, όπως άλλωστε υποδεικνύει και το μέγεθός του (4,17 m).

To FIAT 600e κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά, ξεκινώντας από τις €28.190, περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης

FIAT 600e

Η χαριτωμένη σχεδίαση του εξωτερικού συνεχίζεται και στο εσωτερικό, το οποίο παντρεύει την νοσταλγική διάθεση με τη σύγχρονη αισθητική των Ιταλών. Το ψηφιακό καντράν του έχει διαγώνιο 7”, με την οθόνη αφής της μονάδας πολυμέσων Uconnect να έχει διαγώνιο 10,25”.

Ο ρυθμιζόμενος ατμοσφαιρικός φωτισμός σε διαφορετικά χρώματα προσθέτει ακόμα μια ατμοσφαιρική πινελιά, τη στιγμή που τα καθίσματα του οδηγού εξοπλίζονται ακόμα και με μασάζ πλάτης! Το νέο FIAT 600e προσφέρει, επίσης, καθίσματα από συνθετικό δέρμα Ivory και δυνατότητα θέρμανσης σε τρεις σκάλες.

H ευχάριστη παραμονή στην καμπίνα, που θυμίζει αρκετά εκείνη του 500, ενισχύεται με τη δυνατότητα ασύρματης φόρτισης και τις θύρες USB Type A και Type C. O χώρος αποσκευών μπορεί να μην ενθουσιάζει, στα 360 lt, αλλά χάρη στο σχήμα του θα μπορέσει να ικανοποιήσει τις ανάγκες της σύγχρονης αστικής οικογένειας.

FIAT 600e

Κάτω από το καπό του FIAT 600e βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας, που κινεί τους εμπρός τροχούς και ανήκει στη νέα γενιά των ηλεκτροκινητήρων του Ομίλου Stellantis. Αποδίδει συνολικά 156 ίππους και 260 Nm. Όπως ανακοινώνει το εργοστάσιο, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 km/h. 

Στο κομμάτι της μπαταρίας τώρα, οι 54 kWh (51 kWh ωφέλιμες) υπόσχεται αυτονομία 400 km (κατά WLTP) σε μεικτές συνθήκες και 600 km σε συνθήκες πόλης.

Το ηλεκτρικό κύκλωμα του νέου 600e υποστηρίζει φόρτιση ΑC έως και τα 11 kW και DC έως τα 100 kW. Σύμφωνα με τα στοιχεία της FIAT, η φόρτιση στα 3,7 kW (AC) από 0% έως και 100% ολοκληρώνεται σε 16 ώρες και 10 λεπτά, ενώ σε παροχή 11 kW σε 5 ώρες και 45 λεπτά. Σε συνεχές ρεύμα 100 kW, η φόρτιση της μπαταρίας από το 20-80% ολοκληρώνεται σε μόλις 27 λεπτά.

Το ολοκαίνουργιο FIAT 600e είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά στις εκδόσεις Red και La Prima. H πρώτη έρχεται με στάνταρ Full LED προβολείς, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, infotainment με οθόνη αφής 10”, αυτόματο κλιματισμό, ambient light, σύστημα διατήρησης της λωρίδας κίνησης, αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ και ασύρματο κλειδί. Πόσο κοστίζει; €28.190, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης ύψους €9.000.

FIAT 600e

Όσοι αναζητούν ακόμα μεγαλύτερη πολυτέλεια μπορούν να στραφούν στην έκδοση La Prima, στον εξοπλισμό της οποίας προστίθενται ζάντες 18”, ενεργό cruise control, περιμετρικοί αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με μασάζ, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών με hands-free λειτουργία και ασύρματο κλείδωμα με αισθητήρα εγγύτητας. Με την τιμή της εν λόγω έκδοσης να διαμορφώνεται στις €31.890,συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης.

Όλα τα FIAT 600e καλύπτονται από 5 χρόνια εγγύησης μηχανικών μερών και 8 χρόνια για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με την λήψη παραγγελιών να ξεκινάει τις ερχόμενες ημέρες. Παράλληλα θα ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος και για την έκδοση Hybrid με το υβριδικό σύστημα των 100 HP και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube