![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2016/01/peugeot.jpg?itok=Y7U9Gjaw)
Αύξηση πωλήσεων 147% για την Peugeot στην Ελλάδα!
Σε μια δύσκολη χρονιά κατέκτησε το 6,4% της αγοράς
![](/sites/default/files/styles/thumbnail/public/images/users/tsikas_0_1.jpg?itok=fSg0NEAD)
![](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2016/01/peugeot.jpg?itok=Y7U9Gjaw)
Μια πολύ καλή χρονιά ήταν το 2015 για την Peugeot στην Ελλάδα. Η μάρκα βρίσκεται σε σταθερά ανοδική και σημείωσε 4.855 ταξινομήσεις επιβατικών μοντέλων καταγράφοντας μερίδιο αγοράς 6,4%. Αυτό μεταφράζεται στο εντυπωσιακό +147% σε σχέση με το 2014!
Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2015 και η αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με την Peugeot Professionnel να σημειώνει μερίδιο αγοράς 10,2%. Ενημερωτικά, η ελληνική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων το 2015 έκλεισε στις 75.805 ταξινομήσεις, παρουσιάζοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Στην ανοδική πορεία της Peugeot σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η διείσδυσή της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση. Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (RAC & LTR), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.
Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, οι νέοι κινητήρες E6 πετρελαίου και βενζίνης σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (EAT6), η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων, το χαμηλό κόστος χρήσης, ο πλήρης χαρακτήρας των μοντέλων της premium γαλλικής μάρκας, σε συνδυασμό με το πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, αποτελούν ασφαλώς τα εχέγγυα της επιτυχίας.