1.700.000 πωλήσεις σε ένα μήνα: Νέο ρεκόρ για τις πρίζες
Τα 100% ηλεκτρικά και τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά σημείωσαν νέο ρεκόρ πωλήσεων τον Οκτώβριο που μας πέρασε.
Ναι, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά είχαν σημειώσει μια κάμψη στις πωλήσεις τους, αλλά αυτό συνέβη για κάποιους μήνες τον περασμένο χειμώνα. Έκτοτε, σπάνε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Το έκαναν τον Σεπτέμβριο, το επανέλαβαν τον Οκτώβριο.
Πρόσφατα δημοσιεύσαμε μια έρευνα που είναι ενδεικτική του γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κυριαρχήσουν στο μέλλον. Και πράγματι, τα νούμερα επαληθεύουν πλήρως τα λεγόμενα της έρευνας, αφού οι πωλήσεις όσων μοντέλων μπαίνουν στην πρίζα — αμιγώς EV κι επαναφορτιζόμενων υβριδικών, του ενδιάμεσου βήματος προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό — πάνε από το καλό στο καλύτερο.
Τα αυτοκίνητα που μπαίνουν στην πρίζα είχαν κάνει ρεκόρ πριν ένα μήνα. Ε σιγά, τώρα καταρρίφθηκε!
'Ετσι, ενώ τον Σεπτέμβριο πουλήθηκαν 1,69 εκατομμύρια «πριζάτα» μοντέλα, τον Οκτώβριο ταξινομήθηκαν πάνω από 1,7 εκατομμύρια. Επίδοση ρεκόρ! Οφείλεται κατά κύριο λόγον στην κινεζική αγορά, η οποία απορρόφησε τα 1,2 από αυτά, σημειώνοντας αύξηση 6% από μήνα σε μήνα κι άλμα άνω του 50% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2023.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρευνα, οι μπαταρίες θα αντέξουν περισσότερο από τα ηλεκτρικά
Από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, 8,4 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν στην Κίνα, 38% περισσότερα από πέρυσι. Τούτου λεχθέντος, πολλές περιοχές του πλανήτη σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων, αν κι όχι με τον ίδιο ρυθμό. Στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, πουλήθηκαν 1,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα με μπαταρία από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2023.
Η Ευρώπη φαίνεται να χάνει έδαφος: Οι EV και PHEV πωλήσεις ξεπέρασαν τις 260.000 μονάδες τον Οκτώβριο, αύξηση 1% από έτος σε έτος, αλλά μείωση 14% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο. Από τον Ιανουάριο μέχρι σήμερα, υπάρχει επίσης μείωση 3% σε σύγκριση με το 2023.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volkswagen είναι πεπεισμένη ότι το μέλλον είναι 100% ηλεκτρικό
Εν τω μεταξύ, η κατάργηση των επιδοτήσεων στην Αυστραλία μετακίνησε τους αγοραστές από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα επαναφορτιζόμενα. Έτσι, οι πωλήσεις των EV μειώθηκαν κατά 25% από το δεύτερο στο τρίτο 3μηνο, τη στιγμή που τα PHEV αυξήθηκαν κατά 56%.