WEC: H Porsche ξανά πρωταθλήτρια Αγώνων Αντοχής

WEC: H Porsche ξανά πρωταθλήτρια Αγώνων Αντοχής

Οι Webber, Bernhard και Hartley κυριάρχησαν στον 6ωρο αγώνα στη Shanghai, αλλά δεν εξασφάλισαν και τον τίτλο των οδηγών.

Η Toyota διατήρησε τις λιγοστές ελπίδες της για το πρωτάθλημα οδηγών, αφού οι Kamui Kobayashi, Stephane Sarrazin και Mike Conway τερμάτισαν στη 2η θέση, παρότι καθυστέρησαν με δύο σκασμένα λάστιχα.

Οι πρωταθλητές Mark Webber, Timo Bernhard και Brendon Hartley με την Porsche 919 Hybrid μπήκαν επικεφαλής από τα μισά του πρώτου γύρου και έλεγξαν τον αγώνα για να πάρουν τη νίκη με διαφορά 56”.

O Hartley άνοιξε διαφορά από τους άλλους στην πρώτη του διπλή βάρδια στο τιμόνι, και ο Bernhard την αύξησε κι άλλο από τον Marc Lieb με την άλλη Porsche. Έτσι οι νικητές πέρασαν ξανά μπροστά από τους Lieb, Dumas και Neel Jani πριν τα τελευταία pit-stops.

Και τα δύο Toyota TS050 HYBRID έκαναν διπλή τελευταία βάρδια με τα ίδια λάστιχα, πράγμα που επέτρεψε στους Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima να περάσουν τη δεύτερη Porsche.

«Δεν ήταν εύκολος αγώνας, στην πρώτη μου βάρδια πίεζα πολύ για να ανοίξω διαφορά», είπε ο Hartley. «Ήταν δύσκολος αγώνας από άποψη τακτικής, και αν το Toyota No.6 δεν είχε τα σκασμένα λάστιχα, θα ήταν πολύ αμφίρροπα τα πράγματα στο τέλος».

Η Audi είχε έναν καταστροφικό αγώνα, αμέσως μετά την ανακοίνωσή της ότι αποσύρεται από το πρωτάθλημα.

Οι Loic Duval, Lucas di Grassi και Olivier Jarvis δεν μπόρεσαν να διατηρήσουν τις ελάχιστες ελπίδες τους για τον τίτλο, αφού τερμάτισαν μόλις 5οι, και πολύ πίσω.

O Duval ήταν 2ος στις πρώτες δύο βάρδιες, αλλά ένα πρόβλημα ανεφοδιασμού στο πρώτο pit-stop, καθώς το αυτοκίνητο δεν πήρε όλο το καύσιμο, τον ανάγκασε να ξανασταματήσει νωρίς. Το αυτοκίνητο έχασε χρόνο και σε όλους τους επόμενους ανεφοδιασμούς, και τελικά τερμάτισε 3 γύρους πίσω, στην 5η θέση.

Το άλλο Audi δεν είχε το ρυθμό, έχασε και χρόνο στο γκαράζ και τερμάτισε στην 6η θέση μετά από μια σύγκρουση του Treluyer με το άλλο Audi του Jarvis.

Η G-Drive Racing κυριάρχησε στην κατηγορία LMP2, με τους Will Stevens, Alex Brundle και Roman Rusinov να παίρνουν τη δεύτερη φετινή νίκη τους με το ORECA-Nissan 05.

Η 4η θέση ήταν όμως αρκετή για να εξασφαλίσουν οι οδηγοί της Signatech Alpine, Nicolas Lapierre, Stephane Richelmi και Gustavo Menezes, τον τίτλο στη μικρή κατηγορία των πρωτοτύπων, παρότι τερμάτισαν πίσω από τους ανταγωνιστές τους, Bruno Senna, Filipe Albuquerque και Ricardo Gonzales, με το Ligier της RGR Sport.

Τα Ford GT κυριάρχησαν ξανά στην κατηγορία GTE Pro, κάνοντας ένα δεύτερο στη σειρά «ένα-δύο». Οι Andy Priaulx καιd Harry Tincknell ήταν και πάλι νικητές, αφού οι Stefan Mucke και Olivier Pla καθυστέρησαν από σκασμένο λάστιχο.

Οι Pedro Lamy, Mathias Lauda και Paul Dalla Lana πήραν την τους φετινή νίκη στην «ερασιτεχνική» κατηγορία GTE Am, με την Aston Martin.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΙΣ 6 ΩΡΕΣ ΤΗΣ SHANGHAI:

ΘΕΣΗ

ΚΛΑΣΗ

ΟΔΗΓΟΙ

ΟΜΑΔΑ

ΑΥΤ/ΤΟ

ΓΥΡΟΙ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

LMP1

T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley

Porsche Team

Porsche

195

6h00m27.901s

2

LMP1

S.Sarrazin, M.Conway, K.Kobayashi

Toyota Gazoo Racing

Toyota

195

59.785s

3

LMP1

A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima

Toyota Gazoo Racing

Toyota

195

1m06.038s

4

LMP1

R.Dumas, N.Jani, M.Lieb

Porsche Team

Porsche

195

1m40.855s

5

LMP1

L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis

Audi Sport Team Joest

Audi

192

3 Laps

6

LMP1

M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer

Audi Sport Team Joest

Audi

181

14 Laps

7

LMP1

S.Trummer, O.Webb, P.Kaffer

ByKOLLES Racing Team

CLM/AER

181

14 Laps

8

LMP2

R.Rusinov, A.Brundle, W.Stevens

G-Drive Racing

ORECA/Nissan

180

15 Laps

9

LMP2

A.Giovinazzi, T.Blomqvist, S.Gelael

Extreme Speed Motorsports

Ligier/Nissan

179

16 Laps

10

LMP2

R.Gonzalez, B.Senna, F.Albuquerque

RGR Sport by Morand

Ligier/Nissan

179

16 Laps

11

LMP2

G.Menezes, N.Lapierre, S.Richelmi

Signatech Alpine

Alpine/Nissan

179

16 Laps

12

LMP2

R.Dalziel, L.Derani, C.Cumming

Extreme Speed Motorsports

Ligier/Nissan

179

16 Laps

13

LMP2

N.Minassian, M.Mediani, M.Aleshin

SMP Racing

BR Engineering/Nissan

177

18 Laps

14

LMP2

V.Petrov, V.Shaytar, K.Ladygin

SMP Racing

BR Engineering/Nissan

177

18 Laps

15

LMP2

D.Cheng, H-Pin Tung, P-L.Chatin

Baxi DC Racing Alpine

Alpine/Nissan

176

19 Laps

16

LMP2

M.Rao, R.Bradley, A.Lynn

Manor

ORECA/Nissan

174

21 Laps

17

GTE Pro

A.Priaulx, H.Tincknell

Ford Chip Ganassi Team UK

Ford

170

25 Laps

18

GTE Pro

S.Mucke, O.Pla

Ford Chip Ganassi Team UK

Ford

170

25 Laps

19

GTE Pro

G.Bruni, J.Calado

AF Corse

Ferrari

170

25 Laps

20

GTE Pro

N.Thiim, M.Sorensen

Aston Martin Racing

Aston Martin

170

25 Laps

21

GTE Pro

D.Rigon, S.Bird

AF Corse

Ferrari

168

27 Laps

22

GTE Pro

R.Lietz, M.Christensen

Dempsey Racing - Proton

Porsche

168

27 Laps

23

GTE Am

P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda

Aston Martin Racing

Aston Martin

166

29 Laps

24

LMP1

M.Tuscher, D.Kraihamer, A.Imperatori

Rebellion Racing

Rebellion/AER

166

29 Laps

25

GTE Am

F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas

AF Corse

Ferrari

166

29 Laps

26

GTE Am

C.Ried, W.Henzler, J.Camathias

KCMG

Porsche

166

29 Laps

27

GTE Am

K.Al Qubaisi, D.H.Hansson, P.Long

Abu Dhabi-Proton Racing

Porsche

166

29 Laps

28

GTE Am

P.Ragues, R.Taylor, R.Brandela

Larbre Competition

Chevrolet

164

31 Laps

29

GTE Am

M.Wainwright, A.Carroll, B.Barker

Gulf Racing UK

Porsche

164

31 Laps

-

GTE Pro

R.Stanaway, D.Turner

Aston Martin Racing

Aston Martin

1

Retirement

-

LMP2

T.Graves, R.Gonzalez, M.Beche

Manor

ORECA/Nissan

0

Retirement

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube