Στην παραγωγή η κεντρομήχανη 911;

Στην παραγωγή η κεντρομήχανη 911;

Αυξάνονται οι πιθανότητες παραγωγής σε έκδοση δρόμου της κεντρομήχανης 911 RSR.

Για το αγωνιστικό πρόγραμμα GT η Porsche έχει ετοιμάσει μια κεντρομήχανη 911 RSR προδιαγραφών GTE η οποία ετοιμάζεται να αγωνιστεί την ερχόμενη εβδομάδα στον 24ωρο αγώνα της Daytona.  

Ο κινητήρας έχει μετατοπιστεί αρκετά προς τα εμπρός, προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Και το κιβώτιο δεν είναι πλέον μπροστά του αλλά πίσω του. Η διαφορετική αυτή διάταξη έγινε για προφανείς λόγους: Καλύτερο ζύγισμα και μεγαλύτερη ελευθερία στη διαμόρφωση του πατώματος και του διαχύτη στο πίσω μέρος. Το αυτοκίνητο θα είναι άμεσα διαθέσιμο για τους επαγγελματίες οδηγούς φέτος, ενώ από του χρόνου θα τρέχει και στην κατηγορία GTE Pro.

Σας είχαμε δείξει video με την κεντρομήχανη 911 RSR σε δοκιμές εξέλιξης, αλλά και από την παρουσίαση της στο Los Angeles Auto Show. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για την κατηγορία LMGTE (LeMans Grand Touring Endurance) το αυτοκίνητο πρέπει να βασίζεται σε ένα μοντέλο παραγωγής που να έχει κατασκευαστεί σε τουλάχιστον 100 αντίτυπα.

Αν ο κατασκευαστής θεωρείται μικρός ο αριθμός αυτός μειώνεται σε 25, ενώ αν η βασική δομή του σασί αλλάξει και γίνει χρήση ανθρακονημάτων, η υποχρέωση αυξάνεται σε 300 κομμάτια. Τίποτα από αυτά τα δύο δεν ισχύει στην περίπτωση της Porsche. Ο κανονισμός λέει επίσης ότι δεν επιτρέπεται η αλλαγή της θέσης και του προσανατολισμού του κινητήρα του αγωνιστικού σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής. Η μικρή αυτή αλλαγή επιτρέπεται μόνο αν ο κατασκευαστής φτιάξει 2.500 κομμάτια σε 12 μήνες.

Βάσει αυτών, η πιθανότητα να φτιαχτεί μια περιορισμένης παραγωγής κεντρομήχανη διθέσια 911 είναι αρκετά αυξημένη. Αν η Porsche ομολογκάρει την κεντρομήχανη 911 RSR πάνω στην σημερινή 911, θα πρέπει να φτιάξει και 2.500 κομμάτια «κεντρομήχανες» δρόμου. Αν όμως βγάλει μια ξεχωριστή παραγωγή 100 κομματιών θα έχει λύσει το πρόβλημά της. Εκτός αν η Porsche ζητήσει κάποια εξαίρεση από την FIA, κάποιο τέτοιο αίτημα δεν έχει κατατεθεί όμως, ενώ το αυτοκίνητο τρέχει την άλλη εβδομάδα.

Πηγή Autoevolution 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube