
Βαρίδι η νέα BMW M5; Πάρε τη θρυλική E39, σε χρήματα Yaris Cross
Η BMW M5 γενιάς Ε39 είναι κατά πολλούς η πιο οδηγοκεντρική από όλες. Κι η τιμή της μελλοντικά θα κινείται μόνο ανοδικά.

Η νέα BMW M5 είναι η πρώτη που ενσωματώνει επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, αλλά με βάρος στους 2,5 τόνους, έχει βαρύνει πολύ. Σκέψου ότι το υβριδικό της σύστημα ζυγίζει όσο ένα Caterham!
Αμφιβάλλουμε αν σε 27 χρόνια από τώρα, θα τη θυμούνται όπως αναπολούμε σήμερα την BMW M5 Ε39, που παρουσιάστηκε πριν 27 χρόνια. Με 400 ίππους από τον ατμοσφαιρικό V8 των 5,0 lt, 4.941 cc για την ακρίβεια, κίνηση στους πίσω τροχούς, μπλοκέ διαφορικό και χειροκίνητο σασμάν, η οδήγησή της ήταν εμπειρία ζωής. Και προφανώς παραμένει, αφού ο πολύς Mate Rimac την επιλέγει για τις καθημερινές του μετακινήσεις. Αφήνοντας για λίγο στην άκρη τις Bugatti Chiron και τα Rimac Nevera.
Ναι, ο CEO της ταχύτερης θερμικής και της ταχύτερης ηλεκτρικής μάρκας, πάει στο γραφείο με μια E39. Φαίνεται ο άνθρωπος που έχει γούστο
Χαζεύοντας στο Car.gr, ανακαλύπτουμε ότι πωλούνται μόλις τρεις BMW M5 Ε39. Μόλις μία εξ αυτών είναι γνήσια -τουλάχιστον κατά δήλωση του πωλητή- κι οι άλλες δύο έγιναν μετατροπή από μικρότερες εκδόσεις. Ακόμα όμως κι αυτές, κοστολογούνται ακριβότερα από τη μεταγενέστερη Ε60 M5.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ταξίδι στον χρόνο, θα αγόραζες E39 BMW M5 με μόλις 1.019 km;
Όχι πως είναι ευκαταφρόνητη, με τον V10 των 507 ίππων να απογειώνει την οδηγική εμπειρία. Αλλά λίγο τα παραπάνω κιλά, λίγο το αυτόματο κιβώτιο, είναι αρκετοί αυτοί που θεωρούν την Ε39 ως την κορωνίδα του θρυλικού μοντέλου.
Ενώ λοιπόν οι Ε60 ξεκινούν από τις €18.000, θα πρέπει να εκταμιεύσεις €27.500 για τη μοναδική γνήσια Ε39. Και να πεις ότι έχει λίγα χιλιόμετρα, κάθε άλλο. Μοντέλο ακριβώς 23 ετών, έχει διανύσει 290.000 km. Σίγουρα ήταν πολύ απολαυστικά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε μια BMW M5 E39 εικοσαετίας να πιάνει 300 km/h στην Autobahn [video]
Μη νομίζεις ότι τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα στο εξωτερικό. Κοτζάμ mobile.de, η φθηνότερη κοστίζει €24 χιλιάρικα κι έχει ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα. Βρίσκεται δε στη Βουδαπέστη. Αλλά εισαγωγή από το εξωτερικό για ένα τόσο παλιό μοντέλο; Ούτε να το σκέφτεσαι.