GP Κίνας: Όλα συνηγορούν για μάχη και θέαμα

GP Κίνας: Όλα συνηγορούν για μάχη και θέαμα

Η επιστροφή στο παλιό σύστημα των κατατακτήριων θα αλλάξει τα δεδομένα;

Με τον Rosberg να μετρά νίκες και τον Hamilton να έχει δεχτεί ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση λόγω αλλαγής κιβωτίου, η «εσωτερική» μάχη στη Mercedes δείχνει να ευνοεί τον Γερμανό.
Ωστόσο και επειδή τίποτα δεν μπορεί να προβλεφθεί και με δεδομένη τη δίψα του Βρετανού για διάκριση, το GP της Κίνας μόνον βαρετό δεν θα είναι. 
 
Εξάλλου θα έχουμε και τον Vettel που είδε τον προηγούμενο αγώνα από την κερκίδα αλλά και το περυσινό σύστημα κατατακτήριων δοκιμών που επιστρέφει. 
Όλα αυτά μαζί (και πολλά άλλα...) εγγυώνται ένα ενδιαφέρον τριήμερο στη Σαγκάη, εκεί όπου σε 40 km από την πόλη, βρίσκεται η υπερσύγχρονη πίστα της F1 με την υπογραφή του Hermann Tilke.
 
Η κατασκευή της ξεκίνησε τον Οκτώβριο 2002 για να τελειώσει 18 μήνες αργότερα κοστίζοντας 400 εκ. δολάρια!
 
Η χωρητικότητά της είναι 250.000 θεατές την ώρα που η μεγάλη της κερκίδα που πα΄ρεχει πανοραμική θέα στην πίστα σε ποσοστό 80% μπορεί να φιλοξενήσει 29.000 θεατές.
 
Η πίστα έχει μήκος 5,4km και διαθέτει τη μεγαλύτερη ευθεία του Πρωταθλήματος, με το μήκος της να είναι 1.175 μέτρα, όπου τα μονοθέσια μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες που ξεπερνούν τα 330km/h. Αποτελείται από 7 δεξιές στροφές και 7 αριστερές.
 
Η στρατηγική των pit stop και η επιλογή ελαστικών είναι παράγοντες που θα επηρεάσουν το αποτέλεσμα. Πέρυσι ο νικητής Ηamilton επέλεξε δύο pit stop. Οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν δυο pit stop, λίγοι επιχείρησαν τρία. Οι επιλογές στρατηγικής επηρεάστηκαν από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας που εκ των πραγμάτων παρέτεινε τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.
 
 
ΝΙΚΗΤΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΧΡΟΝΩΝ 
 
2015: Lewis Hamilton (Mercedes)
2014: Lewis Hamilton (Mercedes)
2013: Fernando Alonso (Ferrari)
2012: Nico Rosberg (Mercedes AMG Petronas)
2011: Lewis Hamilton (ΜcLaren Mercedes)
2010: Jenson Button (ΜcLaren Mercedes)
2009: Sebastian Vettel (Red Bull)
2008: Lewis Hamilton (ΜcLaren Mercedes)
2007: Kimi Raikkonen (Ferrari)
2006: Michael Schumacher (Ferrari)
2005: Fernando Alonso (Renault)
2004: Rubens Barrichello (Ferrari)
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube