Σοκ, η νέα Alfa Romeo Giulia δεν θα είναι μπερλίνα αλλά crossover
Η Alfa Romeo Giulia είναι μία από τις ομορφότερες μπερλίνες ανεξαρτήτως χρημάτων. Θα είναι το ίδιοι ελκυστική κι ως crossover;
Ένα-ένα έρχονται τα χτυπήματα. Γνωρίζαμε ότι η επόμενη Alfa Romeo Giulia θα ήταν ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Η καρδιά των φανατικών της φίρμας σπάραξε στην είδηση. Η γνωστοποίηση της τερατώδους ισχύος των 1.000 ίππων δεν απάλυνε τον πόνο τους.
Στη συνέχεια, μόλις δύο μέρες πριν, διέρρευσε ότι το Μιλάνο αναθεωρεί την προηγούμενη στρατηγική του απόφαση για πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση έως το 2027. Έκαναν δεύτερες σκέψεις από τον περασμένο Οκτώβριο, οπότε κι άφησαν να εννοηθεί ότι η νέα Alfa Romeo Giulia θα έχει και θερμικά σύνολα. Αλλά πριν Alfista «λαλήσει τρις», μαθαίνουμε ότι η λατρεμένη μπερλίνα απεκδύεται τη σχεδίαση τριών όγκων για χάρη ενός crossover αμαξώματος.
Αν η Alfa Romeo θέλει να επιβιώσει, πρέπει να προσφέρει αυτό που επιθυμούν οι αγοραστές, όχι οι Alfisti
Η βόμβα έσκασε διά χειλέων Santo Ficili, του νέου CEO της Alfa Romeo, στο γαλλικό L'Argus. Επιβεβαίωσε ότι η Giulia θα αγκαλιάσει «μια νέα σχεδίαση κι έναν νέο τύπο αμαξώματος». Υπαινίχθηκε ότι από τη στιγμή που θα έχει κοινή πλατφόρμα με τη Stelvio, «μπορείτε να φανταστείτε τι είδους μοντέλο θα προσφέρουμε».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo Giulia, σιγά που θα την έβγαζαν μόνο ηλεκτρική
Λογικά, δεδομένης της ντελικάτης προσέγγισης των Ιταλών, δεν θα πρέπει να περιμένουμε ένα κοινότυπο crossover. Μάλλον κάτι πιο κομψό με ολίγη από φάστμπακ. Μια σιλουέτα που θα θυμίζει κάτι από DS N°8, από Peugeot 408, από Citroën C5 X. Σε έναν πλανήτη που ψωνίζει ψηλά αμαξώματα, μια τέτοια κίνηση ουσιαστικά επιβάλλεται από τις αγορές.
Σε αντίθεση πάντως με το DS N°8, που βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, οι νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio θα αναβαθμιστούν στη μεγαλύτερη STLA Large, που χρησιμοποιείται επίσης στο τελευταίο Dodge Charger. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος διαβεβαίωσε ότι τα ιταλικά μοντέλα θα διαθέτουν μοναδικό στήσιμο, σημειώνοντας ότι οι μηχανικοί της μάρκας έχουν «αλλάξει τα πράγματα» για να διαφοροποιηθούν από το αμερικανικό muscle car.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα Alfa Romeo Giulia θα είναι ένα ιταλικό Dodge Charger;
Το καλό που τους θέλουμε είναι να έχουν μειώσει και το βάρος. Το ηλεκτρικό Charger ζυγίζει 2.648 kg. Πώς θα καταφέρει η Giulia να παραμείνει πραγματική Alfa Romeo με τέτοια νούμερα;