Lada Iskra, 175 ίπποι, σειριακό σασμάν, μπλοκέ διαφορικό, ψήνεσαι;

Lada Iskra, 175 ίπποι, σειριακό σασμάν, μπλοκέ διαφορικό, ψήνεσαι;

Lada Iskra, ποιος γελάει τώρα; Και με ρολκέιτζ στην καμπίνα για την κακιά στιγμή.

Lada Iskra

Το Lada Iskra είναι ένα φιλήσυχο οικογενειακό σεντάν. Πρόσφατα παρουσιάστηκε μια ολοκαίνουργια έκδοση κι η ρωσική εταιρεία ετοίμασε μια αγωνιστική εκδοχή για όσους επιθυμούν να συμμετέχουν σε αγώνες σε παγωμένες επιφάνειες.

Οπτικά, το αγωνιάρικο Lada Iskra δεν διαθέτει έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, άλλωστε οι ταχύτητες είναι χαμηλές σε αυτό το είδος μηχανοκίνητου αθλητισμού. Οι μόνες διαφορές είναι οι νέες ζάντες με τα λάστιχα με καρφιά. Και βέβαια, ο νέος χρωματισμός του αμαξώματος, όπου ξεχωρίζει ο λογότυπος της εργοστασιακής αγωνιστικής ομάδας Lada Sport Rosneft. Μαζί με κίτρινα, πορτοκαλί, κόκκινα και μαύρα αυτοκόλλητα.

Δεν έχουμε ιδέα πώς στρίβει, αλλά οι προδιαγραφές προκαλούν σιελόρροια: 175 ατμοσφαιρικοί ίπποι από 1,8 lt, μπλοκέ, σειριακό σασμάν, υδραυλικό χειρόφρενο fly-off, ρολκέιτζ...

Lada Iskra

Στο εσωτερικό, υπάρχει ρολκέιτζ, ενώ έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα. Οι σημαντικές αλλαγές κρύβονται κάτω από το καπό. Ο 4κύλινδρος των 1,6 lt έχει υπερκυβιστεί στα 1,8 lt, με ενισχυμένες μπιέλες, νέα συστήματα εισαγωγής κι εξαγωγής και διαφορετική ECU.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο θα πληρώνατε για ένα ολοκαίνουργιο Lada Niva του 1980;

Οι βελτιώσεις στο μοτέρ απέδωσαν 175 ίππους και 200 ​​Nm, αντί για τους 106 ίππους του μοντέλου παραγωγής. Ατμόσφαιρα, ε; Ποιος θα στο έλεγε ότι θα ορεγόσουν ένα μοντέλο της Lada... Εντάξει, θα προτιμούσαμε να είναι πισωκίνητο, αλλά παραμένει προσθιοκίνητο. Τουλάχιστον έχει μπλοκέ διαφορικό και σειριακό σασμάν. 

Lada Iskra

Η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί με νέα αμορτισέρ, πιο σκληρά ελατήρια, ενώ τα εμπρός φρένα έχουν παραμείνει εργοστασιακά. Πίσω όμως έχουν φορεθεί φρένα από το Vesta, μαζί με υδραυλικό χειρόφρενο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Lada Niva Sport, η ρωσική αρκούδα ανέβηκε στα 124 άλογα

Το Lada Iskra βασίζεται σε μια «τοπική» έκδοση της πλατφόρμας CMF-B, η οποία χρησιμοποιείται από πολλά σημερινά μοντέλα όπως τα Renault Clio και Captur, αλλά και το Nissan Juke. Ωστόσο, δεν υπήρξε καμία συνεισφορά από τον Όμιλο Renault κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του ρωσικού μοντέλου, η οποία έλαβε χώρα ύστερα από τη διακοπή των δεσμών των Γάλλων με τηn AvtoVAZ λόγω της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube