McLaren F1 GTR Longtail: Όχι μόνο πωλείται, αλλά κυκλοφορεί και στο δρόμο
Αυτή τη σπανιότατη McLaren F1 GTR Longtail μπορείς όχι μόνο να την αγοράσεις αλλά και να την οδηγήσεις σε δημόσιο δρόμο.
Μια εξαιρετικά σπάνια αγωνιστική McLaren F1 GTR Longtail πωλείται στη Μ. Βρετανία. Και το απίστευτο σχετικά με αυτή είναι ότι μπορεί να κυκλοφορήσει και στο δρόμο.
Η συγκεκριμένη F1 GTR είναι το σασί #27, μία από τις εννιά Longtail που φτιάχτηκαν ποτέ. Ήταν επίσης η πρώτη Longtail που κέρδισε ποτέ αγώνα και συμμετείχε σε όλο το πρωτάθλημα FIA GT του 1997, αλλά και στις 24 Ώρες Le Mans εκείνης της χρονιάς. Η ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου που απολαμβάνουμε στις φωτογραφίες είναι πως έχει δεχτεί τη φροντίδα της Lanzante προκειμένου να μπορεί να βγάλει πινακίδες κυκλοφορίας για το δρόμο. Η αγωνιστική ομάδα Lanzante συνεργάζεται στενά με τη McLaren στο συγκεκριμένο κομμάτι, έχοντας κάνει το ίδιο και για την πολύ πιο πρόσφατη P1 GTR.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη McLaren 570 S [video]
Στις εικόνες χωρίς το κάλυμμα του κινητήρα, μπορείτε να απολαύσετε τον θηριώδη V12 της BMW απόδοσης 600 ίππων. Στις φωτογραφίες του εσωτερικού, διακρίνεται το λεβιέ του σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων που στέλνει όλη αυτή τη δύναμη στους πίσω τροχούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη McLaren 650 S [video]
Η “Longtail” εξελίχθηκε για την αγωνιστική σεζόν του ’97, καθώς η μάρκα έχτιζε έναν μύθο στους αγώνες GT πάνω στο έπος του ’95, όταν η McLaren F1 κέρδισε το Le Mans. Στόχος ήταν η μέγιστη αεροδυναμική απόδοση και βάσει αυτού ανασχεδιάστηκε το αμάξωμα. Ενώ το σασί ήταν κατά βάση ίδιο, όπως και το μεταξόνιο, το μήκος αυξήθηκε κατά 641 mm. Για τις ανάγκες τις ομολογκασιόν κατασκευάστηκαν και… τρία μόλις αντίτυπα, ως αυτοκίνητα δρόμου. Η Longtail ζύγιζε μόλις 915 kg, χάρη σε ένα εξοντωτικό πρόγραμμα δίαιτας. Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος, αρκεί να πούμε ότι ήταν 135 kg ελαφρύτερη από την F1 GTR που κέρδισε το Le Mans το ’95.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η γοητεία της McLaren F1 LM σε όλη της τη λεπτομέρεια [video]
Η “Longtail” κέρδισε πέντε από τους 11 αγώνες του πρωταθλήματος FIA GT του 1997 και πήρε την πρώτη θέση στην κλάση GT1 στο Le Mans με διαφορά πάνω από 30 γύρους μπροστά από τον δεύτερο.