Σπάνια Ferrari 330 GT 2+2 «shark-nose» 1965 σε πλειστηριασμό
Μια μοναδική Ferrari 330 GT 2+2 του 1965, με περίεργη μύτη και βασανισμένη διαδρομή θα βγει σε πλειστηριασμό στις ΗΠΑ τον προσεχή μήνα.
Η «Russo and Steele», μεγάλη εταιρεία πλειστηριασμών συλλεκτικών αυτοκινήτων, διαθέτει μια μοναδική Ferrari που θα βγει σε πλειστηριασμό τον προσεχή Ιανουάριο, στο Scottsdale στην Arizona.
Το αυτοκίνητο είναι μια Ferrari 330 GT 2+2 του 1965, το πιο γρήγορο grand touring Cavallino Rampante στην εποχή του, αλλά με μια μοναδική μουσούδα «μύτη καρχαρία», όπως μπορείτε να δείτε. Πρόκειται για ένα και μοναδικό αυτοκίνητο, που διήγε όλο τo βίο του μέχρι σήμερα στις ΗΠΑ και το οποίο προσφάτως αποκαταστάθηκε με μεγάλη προσοχή.
Το νούμερο του σασί αυτής της 330 GT 2+2 είναι το Νο 6.537 GT (που ταιριάζει και με το νούμερο του μοτέρ) και παραδόθηκε για πρώτη φορά από τον επί μακρόν εισαγωγέα Ferrari στη Β. Αμερική, τον Luigi Chinetti, στον John W. Mecom Jr., ένα βαρόνο του πετρελαίου στο Texas. O Mecom Jr. ήταν ιδρυτής και ιδιοκτήτης των New Orleans Saints, σημαντικός συλλέκτης αυτοκινήτων και λάτρης των αγώνων. Η 330 GT 2+2 Series I παραδόθηκε σε ένα σπάνιο συνδυασμό: Κιβώτιο ταχυτήτων με τέσσερις σχέσεις και overdrive, τέσσερα εμπρός φανάρια, σκούρο μπλε χρώμα και δερμάτινο ταμπά σαλόνι. Ο Mecom την ξαναέστειλε στην Ιταλία για να τοποθετηθεί η «μουσούδα» που βλέπετε.
Το αυτοκίνητο αργότερα πουλήθηκε σε άλλους ιδιοκτήτες στην Georgia και στο Kentucky και σε αυτή τη διαδρομή του άλλαξε χρώμα, από μπλε και μεταλλικό (!) κόκκινο. Το αυτοκίνητο εξαφανίστηκε και παρέμεινε αποθηκευμένο μέχρι το 2007, οπότε και επανεμφανίστηκε. Στη συνέχεια υπέστη ενδελεχή αποκατάσταση από τη Ferrari στην Washington, όπου αποχρωματίστηκε και ξαναβάφτηκε με το εργοστασιακό μπλε χρώμα του. Στη διαδικασία αποκατάστασης ξαναντύθηκε το σαλόνι, επινικελώθηκαν τα «λαμπερά» του και οι ορίτζιναλ ζάντες Borrani φόρεσαν καινούργια λάστιχα.
Τώρα πλέον έχει αποσταλεί στη «Russo and Steele» για να βγει σε πλειστηριασμό στο Scottsdale, στο τέλος του άλλου μήνα. Συλλεκτικά, οι Ferrari 330 πωλούνται σε υποπολλαπλάσια τιμή από τις προκατόχους τους, τις 250, και στην καλύτερη περίπτωση η τιμή τους να φύγει λίγο πάνω από τις €300.000. Ωστόσο είναι δύσκολο να κάνουμε οποιαδήποτε εκτίμηση, καθώς η μοναδικότητα του αυτοκινήτου θα ανεβάσει την ταρίφα. Και όπως δήλωσε ο Darin Roberge, εκπρόσωπος των Russo and Steele, αναμένεται η τιμή να ανέβει σε αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια.
[Πηγή autoblog]