Το Xiaomi SU7 Ultra επιχειρεί να κλέψει το στέμμα στο Nürburgring

Το Xiaomi SU7 Ultra επιχειρεί να κλέψει το στέμμα στο Nürburgring

Το Xiaomi SU7 Ultra φιλοδοξεί να γίνει το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής στην Πράσινη Κόλαση. Θα τα καταφέρει;

Xiaomi SU7

Xiaomi SU7 Ultra, ξεκίνησε ως μια τρελή ιδέα του CEO του τεχνολογικού κολοσσού. Το κοινό ανταποκρίθηκε με υπερθετικά σχόλια και πριν περάσει καν μια εβδομάδα, ο κύβος ερρίφθη: Η κινεζική μπερλίνα αποφασίστηκε να μπει στην παραγωγή.

Πώς όμως συστήνεις ένα ηλεκτρικό υπέρ-σεντάν στον πλανήτη; Μα δοκιμάζοντάς το στην πιο διάσημη πίστα του πλανήτη. Όπως είχαμε δημοσιεύσει στα τέλη Ιουνίου, το Xiaomi SU7 είχε συλληφθεί φωτογραφικά να «λιώνει» στο Nürburgring. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό όταν υπόσχεσαι 1.570 ίππους σε 1.900 kg. Η προσπάθειά σου πρέπει να καρποφορήσει, το κοινό ζητάει κάποιο ρεκόρ.

Με υπέρτερη αναλογία kg ανά ίππο, το Xiaomi SU7 Ultra δείχνει να έχει τα φόντα να δώσει ένα καλό μάθημα στην Tesla και την Porsche. Ενδεχομένως και στη Rimac

Xiaomi SU7

Έτσι, το Το Xiaomi SU7 Ultra έχει τρεις στόχους. Ο ένας να υπερκεράσει την επίδοση του — για κάμποσα χρόνια — σημείου αναφοράς της κατηγορίας των ηλεκτρικών σεντάν. Το Tesla Model S Plaid έχει επιτύχει 7'25231 στην Πράσινη Κόλαση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Xiaomi SU7 Ultra των 1.570 ίππων μπαίνει στην παραγωγή

Επίδοση που ξεπεράστηκε κατά 18” από την Porsche Taycan Turbo GT των 1.108 ίππων τον Μάρτιο. Αν το Xiaomi θέλει να γίνει το ταχύτερο ηλεκτρικό 4θυρο, θα πρέπει να προσπεράσει το 7'07"55 του γερμανικού μοντέλου. Κι αν έχει πέσει τόσο χαμηλά, ας ροκανίσει μερικά 10ατα ακόμα για να υπερκεράσει και το 7'05298 που είχε σημειώνει το Rimac Nevera τον Αύγουστο του 2023.

Xiaomi SU7

Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, δύο πρωτότυπα Xiaomi SU7 Ultra βρίσκονται αυτές τις μέρες στη γερμανική πίστα. Οι βροχερές καιρικές συνθήκες αποκλείουν την επίτευξη κάποιου ρεκόρ, αλλά πιθανότατα οι ιθύνοντες περιμένουν κάποιο «παράθυρο» του καιρού, ώστε να επιχειρήσουν το ποθούμενο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Taycan Turbo GT, το πρώτο μοντέλο που σπάει τα 2” στο 0-60 mph

Με ακραία αεροδυναμικά βοηθήματα κι ευρεία χρήση ανθρακονημάτων, το ηλεκτρικό σεντάν ζυγίζει 1.900 kg, περίπου 200 kg λιγότερα από το Plaid και περισσότερα από 450 kg λιγότερα από την Porsche. Με σημαντική μεγαλύτερη ισχύ από τα δύο προαναφερθέντα, η αναλογία kg ανά ίππο είναι σαφώς υπέρ του Xiaomi.

Αλλά το Nürburgring είναι πολλά παραπάνω από δυνατές επιταχύνσεις στην έξοδο των στροφών και πρόσφυση μες στις καμπές. Το Tesla Model 3 Performance δοκιμάστηκε πρόσφατα εκεί και πριν καν ολοκληρώσει μισό γύρο, o πολύς Misha Charoudin έβγαλε «off» την μπαταρία και τα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάθε Xiaomi SU7 θα πωλείται με €8.700 ζημία για την εταιρεία

Κι αν τα τελευταία είναι κάτι που εύκολα αναβαθμίζεται, η θερμική διαχείριση της μπαταρίας μπορεί να αποδειχτεί μεγάλος πονοκέφαλος. Περίπου στο 1/4 του γύρου, η απόδοση μειώθηκε για να φτάσει κάποια στιγμή έως και κάτω από το μισό σε ισχύ. Ανυπομονούμε να μάθουμε τι «ψάρια έπιασε» η Xiaomi μέσα στo Ring.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube