Xiaomi SU7, έχει 5πλάσια επιτυχία από την προσδοκόμενη
Κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την επιτυχία του Xiaomi SU7. Ούτε αυτός που δήλωνε παλιότερα ότι «αγχώνεται για τη ζήτηση».
Το Xiaomi SU7 είχε 50.000 παραγγελίες στα πρώτα 27', με την παραγωγή του 2024 να έχει ήδη προπουληθεί. Λογικό; Αναμενόμενο; Καθόλου! Ούτε ο πιο αισιόδοξος, όπως ο CEO της εταιρείας, δεν μπορούσε να προβλέψει τέτοια επιτυχία.
Μπορεί ο ιδρυτής και πρόεδρος Lei Jun να ήταν πομπώδης στις δηλώσεις του και να έλεγε τον περασμένο Δεκέμβρη ότι «αγχώνεται για τη ζήτηση» του Xiaomi SU7, τώρα όμως δηλώνει ότι η ανταπόκριση του κοινού ήταν πέντε φορές πιο μεγάλη από αυτήν που περίμενε.
Lei, αποφάσισε, αγχωνόσουν με τη ζήτηση ή με την απουσία αυτής. Να ξέρουμε δηλαδή...
Ενώ η Xiaomi είναι νέα στον κλάδο των αυτοκινήτων, είναι ένας τεχνολογικός κολοσσός στην Κίνα κι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές smartphone στον κόσμο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Με 2,78” για το 0-100 και 50.000 παραγγελίες σε 27 λεπτά, το Xiaomi SU7 έρχεται με πάταγο
Η δημοτικότητα της μάρκας τής έχει δώσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι άλλων νεοεισερχόμενων στον χώρο των EV, αφού έχει ήδη πολλούς φανατικούς που έχουν δοκιμάσει τα προϊόντα της κι έχουν διαπιστώσει από πρώτο χέρι ότι είναι value for money.
Ένας βασικός λόγος για τον οποίο το Xiaomi SU7 αποδεικνύεται τόσο δημοφιλές είναι βέβαια κι η τιμή του. Στην ουσία πρόκειται για ένα μοντέλο στις διαστάσεις του Tesla Model S σε χρήματα λιγότερα από το Model 3. Στην κινεζική αγορά ξεκινά κάτω από τα €28 χιλιάρικα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πότε θα έρθει στην Ελλάδα το Xiaomi SU7;
Οι παραδόσεις ξεκίνησαν στα τέλη Μαρτίου, με τις πρώτες 5.000 μονάδες να είναι μοντέλα «Founder's Edition». Οι παραδόσεις του εισαγωγικού μοντέλου ξεκίνησαν αυτή την εβδομάδα στο Πεκίνο και τη Shenzhen.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Lei συμπλήρωσε ότι η ημερομηνία παράδοσης συντομεύτηκε κατά 12 ημέρες. Πρόσθεσε ότι το λογισμικό του αυτοκινήτου θα ενημερώνεται επίσης over-the-air τουλάχιστον μία φορά το μήνα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάθε Xiaomi SU7 θα πωλείται με €8.700 ζημία για την εταιρεία
Η Xiaomi ακολουθεί εξαιρετικά επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Θα χάνει €8.700 για κάθε SU7 που πουλάει, κάτι που ισοδυναμεί με €566 εκατομμύρια ζημία εάν κατασκευαστούν 60.000 μονάδες φέτος.
Είναι προετοιμασμένη για κάτι τέτοιο και πιστεύει ότι μακροπρόθεσμα θα είναι μια επικερδής τακτική, αφού θα τη βοηθήσει να καθιερωθεί στον χώρο της αυτοκίνησης.
Έτσι κι αλλιώς, ο 54χρονος Κινέζος έχει δηλώσει περίτρανα: «Ήρθαμε για να μείνουμε»! Ρωτήθηκε μάλιστα κι αν η Xiaomi σχεδιάζει ένα SUV αλλά δεν απάντησε. Όπως όμως διαβάσατε στο Drive, ο αντίπαλος του Tesla Model Y αναμένεται στο τέλος της χρονιάς.