Volvo ES90, κορωνίδα των Σουηδών, αντίπαλος της BMW i5
Το Volvo ES90 θα αποτελέσει τη σεντάν εκδοχή του EX90, ήτοι μία ακόμα υπέρ-πολυτελή λιμουζίνα των Σουηδών.
Το Volvo ES90 αναμένεται να καταφτάσει τον ερχόμενο Μάρτιο, σε μια εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στη Στοκχόλμη. Έχει εξελιχθεί με βάση την κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη του πλανήτη. Αλλά θα πωλείται παντού.
Το Volvo ES90 μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το θηριώδες EX90 και δεν στοχεύει σε μεγάλο όγκο πωλήσεων. Περισσότερο θα αποτελέσει πλατφόρμα εξέλιξης κι ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών και με την αξιοσύνη του, θα διαχέει κύρος στην υπόλοιπη γκάμα.
Αν κι οι μπερλίνες φθίνουν σε πωλήσεις, είναι και θέμα κύρους για μια εταιρεία όπως η Volvo να έχει ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα της
Το Volvo ES90 θα κληθεί να ανταγωνιστεί καταξιωμένα μοντέλα όπως το Tesla Model S, την BMW i5 και τη Mercedes-Benz EQE. Από τον περσινό Δεκέμβριο γνωρίζουμε τις εξωτερικές διαστάσεις του πολυτελούς σεντάν: Πέντε μέτρα μήκος, 1,95 m πλάτος και μεταξόνιο 3.102 mm. Το ύψος των 1,55 m τείνει να υποδηλώσει ότι θα είναι περισσότερο μια ψηλωμένη μπερλίνα παρά ένα πραγματικό χαμηλό 4πορτο με κοψιά κουπέ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Avatr 12, απέναντι σε Mercedes EQE και Tesla Model S
Αναμένεται να ενσωματώνει τα 35 συνολικά συστήματα ασφαλείας του «αδελφού» EX90, τα οποία του χάρισαν μια πολύ σημαντική βράβευση. Πρόσφατα το TIME ανακήρυξε το σύστημα ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς (Driver Understanding System) του ηλεκτρικού SUV ως μία από τις καλύτερες εφευρέσεις του 2024. Αφού η 5μετρη λιμουζίνα μοιράζεται τις ίδιες εκδόσεις με το ΕΧ90, αναμένουμε αποδόσεις από 279 έως 517 ίππους και μπαταρίες από 104 έως 111 kWh. H παραγωγή θα γίνεται στο εργοστάσιο της Geely στην Zhejiang στην Κίνα.
Το 2026 θα ακολουθήσει το νέο EX60, το οποίο θα τοποθετηθεί σε μια πλατφόρμα νέας γενιάς SPA3 και θα αποτελέσει το ηλεκτρικό ισοδύναμο του XC60.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volvo σε οίστρο με 10 πρεμιέρες έως το 2026
Η Volvo έχει επί του παρόντος τρία ακόμη EV σε εξέλιξη. Η νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί το EX60 θα φιλοξενήσει μια ευρύτερη γκάμα αμαξωμάτων, συμπεριλαμβανομένου πιθανώς ενός στέισον βάγκον. Κι ενώ η Volvo εξακολουθεί να επικεντρώνεται στο να γίνει τελικά μια 100% ηλεκτρική μάρκα, τα σχέδιά της να τερματίσει την πώληση υβριδικών μοντέλων έχουν πάρει μια μικρή παράταση.