Vanwall Vandervell, ένα Hyundai Ioniq 5 ντύνεται Delta Integrale
Βρετανοί ντύνουν με κάρμπον το Hyundai Ioniq 5 και το πουλούν χρυσάφι. Ποιος θα τσιμπήσει;
Όταν παρουσιάστηκε το Hyundai Ioniq 5, πολλοί σχολίασαν ότι η σχεδιαστική του κοψιά το έκανε να μοιάζει με Deltona του 21ου αιώνα. Ένα ψηλό χάτσμπακ με τετραγωνισμένη εμφάνιση. Και να που τώρα, κάποιος εκμεταλλεύτεται το γεγονός για να δρέψει πωλήσεις.
Πρόκειται για τη Vanwall, βρετανικό οίκο που δραστηριοποιήθηκε στη Formula 1 τη δεκαετία του 1950. Την τελευταία φορά, την ακούσαμε για το Vanderwell 680 Le Mans Hypercar, ένα αγωνιστικό πρωτότυπο. Και τώρα, θέλει να αναπλάσει το Ioniq 5 και να το πουλήσει προς €128.000 για τη βασική έκδοση των 325 ίππων. Και κάμποσο παραπάνω για τη ζόρικη των 650. Δύσκολα τα πράγματα.
Καλύτερα να δώσεις τα ίδια χρήματα και να προσθέσεις στο γκαράζ σου ένα κανονικό Ioniq 5. Και μια κανονική Delta Integrale
Η Vanwall θα περιορίσει την παραγωγή στα 500 αυτοκίνητα, αλλά απορούμε αν θα βρει έστω και μια χούφτα ενδιαφερόμενους. Το κορεατικό ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε τρεις 4κίνητες εκδόσεις.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Για δες λαχτάρες που κάνει το Ioniq 5 N στη McLaren P1 [video]
Τη βασική H-GT των 325 ίππων, σε εργοστασιακή μορφή χρειάζεται 5,3” για το 0-100. Ποιος θα πληρώσει σχεδόν €130 χιλιάρικα, απλώς επειδή φέρνει λίγο στη Deltona; Περισσότερο νόημα έχει η N-GT, που στην ουσία είναι το Ioniq 5 N των 650 ίππων. Και κυρίως, των πολλών οδηγικών τρικ, που απογειώνουν την απόλαυση της οδήγησης. Ναι, αυτό θα μπορούσε να ειπωθεί πειστικότερα ότι είναι μια σύγχρονη Integrale.
Θα υπάρχει επίσης το Thin Wall Special, μια ελαφρωμένη έκδοση, που υπόσχεται ότι θα ζυγίζει κάτω από 2.000 kg. Δύσκολο εγχείρημα, δεδομένου ότι το Ioniq 5 Ν φτάνει τα 2.275 kg. Το αμάξωμα θα είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα, αλλά μένει να δούμε στην πράξη τι θα δείξει η ζυγαριά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ένα Hyundai Ioniq 5 N κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του Keiichi Tsuchiya [video]
Η Vanwall κέρδισε τον τίτλο των κατασκευαστών στην F1 το 1958. Ξανασυστάθηκε κι ελπίζει ότι μια έκδοση δρόμου του αγωνιστικού LM Hypercar θα προσφέρει ισχύ 1.000 ίππων σε βάρος 1.000 kg. Project που φαίνεται να έχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από ένα βαρύ κορεατικό ηλεκτρικό χάτσμπακ, που του φόρεσαν κάρμπον πάνελ αμαξώματος και το πουλούν σε υπερδιπλάσια τιμή.