SEMA: Το Nissan 370Ζ γίνεται Project Clubsport 23
Το αγωνιστικό πρωτότυπο Project Clubsport 23 της Nissan Motorsports, πρωτοστατεί στην έκθεση SEMA στις Η.Π.Α.
Η Nissan Motorsports και η MA Motorsports δημιούργησαν το πρωτότυπο Project Clubsport 23, ένα αυτοκίνητο για χρήση σε πίστα, με βάση το 370Ζ.
Το Project Clubsport 23 δανείζεται μέρη και εξαρτήματα από τους πιο αναγνωρισμένους προμηθευτές βελτιωτικών εξαρτημάτων. Μάλιστα αυτό που παρουσιάζεται τώρα στην έκθεση της SEMA μπορεί να είναι σημαντικά διαφορετικό κάποιος μήνες αργότερα, καθώς τα εξαρτήματα του οχήματος αναπτύσσονται συνεχώς.
Για την κατασκευή του Project Clubsport 23, οι ομάδες της Nissan Motorsports και της MA Motorsports ξεκίνησαν ακριβώς όπως θα έκαναν όλοι οι φανατικοί λάτρεις του Z: Επιλέγοντας το πλαίσιο και τον κινητήρα. Στην περίπτωση αυτή, το έργο ξεκίνησε με ένα Nissan 370Z Nismo του 2012. Ο εργοστασιακός, ατμοσφαιρικός κινητήρας VQ37VHR αντικαταστάθηκε από τον VR30DDTT. Δηλαδή την 3λιτρη εκδοχή του twin-turbo V6 του GT-R, που τοποθετείται σε μοντέλα της Infiniti και αποδίδει 400 PS.
Με την έμφαση να δίνεται στη σπορ οδήγηση, αποφασίστηκε να διατηρηθεί το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο του 370Ζ Nismo. Αυτό ήταν μια μεγάλη πρόκληση για τους μηχανικούς, λόγω του γεγονότος ότι ο VR30DDTT δεν έχει ποτέ συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο. Για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με τον κινητήρα VR30DDTT, απαιτήθηκε πολύ δουλειά και χρόνος. Η MA Motorsports ανέπτυξε ένα σύστημα μετάδοσης που καταλήγει στο διαφορικό Nismo GT LSD Pro-Carbon.
Οι βελτιώσεις συνεχίστηκαν με την προσθήκη ενός κιτ εισαγωγής αέρα της AMS Performance και με τις σκάστρες της Z1 Motorsports. Η MA Motorsports δημιούργησε ένα διπλό σύστημα εξάτμισης διαμέτρου 76 mm που καταλήγει εκατέρωθεν της πίσω πινακίδας κυκλοφορίας. Τα συστήματα ψύξης και διεύθυνσης αναβαθμίστηκαν με intercooler αέρος/νερού της AMS Performance, ψύκτρα υδραυλικού τιμονιού της MA Motorsports και κολάρα ψυγείου της Z1 Motorsports.
Το σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε με νέα τακάκια Nismo HC Street / Track (τα οποία σύντομα θα διατεθούν στην αγορά), με διαιρούμενους δίσκους της Z1 Motorsports και με ανοξείδωτα σωληνάκια φρένων της Nismo. Οι τροποποιήσεις της ανάρτησης περιλαμβάνουν έναν συνδυασμό από νέα εξαρτήματα της Nismo, τρία επιπλέον δεσίματα και το κιτ ρυθμιζόμενης ανάρτησης Variant 3 της KW, με πίσω ελατήρια της Eibach. Οι Οι σφυρήλατες ζάντες φέρουν το λογότυπο της Nismo, χρησιμοποιούν την τελευταία τεχνολογία flow-forming" και έχουν διαστάσεις 18x10,5".
Όπως στα μηχανικά μέρη, έτσι και στο εσωτερικό του Project Clubsport 23 αντανακλώνται οι συνδυασμοί εξαρτημάτων από αξιόπιστους προμηθευτές. Κυρίαρχο ρόλο στην καμπίνα έχουν τα νέα καθίσματα QRT-R και οι αγωνιστικές ζώνες 6 σημείων της Sparco, καθώς και το τιμόνι Sparco R383 με τον αποσπώμενο κώνο της Bell Works. Εκτός των παραπάνω, υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης, καθώς και ένα roll cage. Η ειδική ταπετσαρία από την MA Motorsports είναι ραμμένη σε σχήμα διαμαντιού , αποτυπώνοντας”μια σύγχρονη εκδοχή του αυθεντικού μοτίβου από βινύλιο, που χρησιμοποιήθηκε στο 240Z.
Η έκθεση SEMA πραγματοποιείται από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 2 Νοεμβρίου 2018, στο Συνεδριακό Κέντρο του Λας Βέγκας των Η.Π.Α.
[Πηγή: Nissan]