Retrofit, μια Aston Martin DB6 ηλεκτρική και βίγκαν

Retrofit, μια Aston Martin DB6 ηλεκτρική και βίγκαν

Σπεσιαλίστας στην αποκατάσταση και στην ηλεκτρική μετασκευή, η Lunaz περιέλαβε την Aston Martin DB6. Με τον βρετανικό θρύλο να αποκτά ηλεκτροκινητήρα και ένα εσωτερικό με βάση τα… μήλα.

Aston Martin DB6 by Lunaz

Η ειδική στην ηλεκτροδιαμόρφωση Lunaz λάνσαρε ένα νέο κλασικό ηλεκτρικό. Ένα restomod βασισμένο στην Aston Martin DB6. Μοντέλο που φυσικά είναι λιγότερο δημοφιλές (και γνωστό) από τον προκάτοχό του, την DB5, που έκανε διάσημη ο James Bond.

Η εταιρεία είχε ήδη εξηλεκτρίσει το βρετανικό μοντέλο, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται το κόνσεπτ εξελίχτηκε. Έτσι αυτή η νέα Aston Martin DB6 διαθέτει επίσης οικολογικά και ανακυκλωμένα υλικά στο εσωτερικό της. Με τη Lunaz να έχει μόνο μία κατεύθυνση γι’ αυτό το δημιούργημα: Τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Προς το παρόν, η ηλεκτρική και βιώσιμη Aston Martin DB6 παραμένει πρωτότυπο, από το οποίο η Lunaz έχει κατασκευάσει μία μόνο μονάδα

Aston Martin DB6 by Lunaz

Ο αρχικός κινητήρας, ο 4λιτρος straight-six με τα 282 άλογα που ξέραμε από τα GT του Gaydon (στη Vantage απέδιδε 330 PS), προφανώς έχει εξαφανιστεί. Για να τον αντικαταστήσει, η Lunaz τοποθέτησε ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης δικής της δημιουργίας κάτω από το επιβλητικό καπό του αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aston Μartin DB6 1965-1971: Καλογεννημένη και καλοαναθρεμμένη

Σύμφωνα με την εταιρεία, η ηλεκτρική Aston Martin DB6 αποδίδει ισχύ 375 ίππων. Στον κατάλογο υπάρχουν πολλά μεγέθη μπαταριών που κυμαίνονται από 80 έως 120 kWh. Αυτό επιτρέπει στο θρυλικό βρετανικό αυτοκίνητο να εμφανίζει αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα.

Aston Martin DB6 by Lunaz

Αλλά οι κύριες καινοτομίες αυτής της νέας αποκατάστασης βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο. Το κομψό εσωτερικό διαθέτει πλέον υφάσματα που η Lunaz ήθελε να είναι πολυτελή και, πάνω απ' όλα, ανθεκτικά.

Η Lunaz έχει ντύσει ορισμένα μέρη, όπως την πίσω εταζέρα και τους χώρους γύρω από το πίσω κάθισμα, με δέρμα με το χαμηλότερο ανθρακικό αποτύπωμα στον κόσμο. Οι εκπομπές από τη διαδικασία κατασκευής αυτού του υλικού είναι έως και 50% χαμηλότερες από το βιομηχανικό πρότυπο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 15+1 σταρ του σινεμά [videos]

Για το πάνω μέρος των καθισμάτων χρησιμοποιούνται ανακυκλωμένες ίνες. Το ύφασμα είναι ένα μείγμα από ανακυκλωμένο βαμβάκι (66%), πολυεστέρα (27%), ρεγιόν (6%) και νάιλον (11%). Αυτό το ανθεκτικό υλικό χρησιμοποιήθηκε σε περιοχές που ήταν πιο εκτεθειμένες στη φθορά. Η παρουσία ρεγιόν, που ονομάζεται επίσης μετάξι κάκτου, επιτρέπει τον περιορισμό του κόστους.

Aston Martin DB6 by Lunaz

Το κάτω μέρος των καθισμάτων δέχεται άλλο ένα μείγμα από ανακυκλωμένα υφάσματα. Αυτό αποτελείται κυρίως από ανακυκλωμένο πολυεστέρα (54%). Η Lunaz χρησιμοποίησε επίσης μαλλί (35%) και νάιλον (11%). Αυτό δημιουργεί μια κορυφαία εμφάνιση και αίσθηση με ένα σπορ μοτίβο ψαροκόκαλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aston Martin DBS 1967-1972: Τέλος δυναστείας

Αλλά η πολυτέλεια δεν θυσιάζει την ανθεκτικότητα, σε αντίθεση με τα δερμάτινα εσωτερικά. Ορισμένα άλλα μέρη του αυτοκινήτου, όπως λεπτομέρειες στις πόρτες, φινιρίσματα καθισμάτων και επενδύσεις οροφής, είναι κατασκευασμένα από δέρμα που παράγεται από πυρηνίσκο μήλου.

Aston Martin DB6 by Lunaz

Πρόκειται για υποπροϊόν της παρασκευής μηλίτη και χυμού φρούτων. Η Lunaz το συνδύασε με πολυουρεθάνη με βάση το νερό. Η Lunaz μπορεί να υπερηφανεύεται λοιπόν για μια απαλή επιφάνεια που μοιάζει και το αισθάνεσαι σαν δέρμα. Αλλά αυτό το φυτικό υλικό είναι πολύ λιγότερο ρυπογόνο στην παραγωγή του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aston Martin DB4 GT 1959-1963: Ήρεμη δύναμη

Για να εκσυγχρονιστούν τα πάντα και να συνεχιστεί η αναζήτηση της βιωσιμότητας, τα ξύλινα ένθετα έδωσαν τη θέση τους σε ένα βιοδιασπώμενο σύνθετο υλικό που έφτιαξε η Lunaz από κέλυφος αυγού και καρυδιού. Ο συνδυασμός αυτού του ενδιαφέροντος ντουέτου με ένα οργανικό συνδετικό δημιουργεί ένα «μαρμάρινο» αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας. Τέλος, ο καπλαμάς είναι 100% κομποστοποιήσιμος και φυσικός.

Το υπόλοιπο εσωτερικό είναι ύφασμα που φτιάχνει η Lunaz από φυτικά υλικά που προσφέρουν οργανική υφή με σατινέ αποτέλεσμα.

Aston Martin DB6 by Lunaz

Ένα πολυστρωματικό φινίρισμα επέτρεψε στη βελτιώτρια εταιρεία να μειώσει την ποσότητα των πρώτων υλών. Με αυτόν τον τρόπο ωστόσο, δεν χρειάστηκε να θυσιάσει την αίσθηση πολυτέλειας ή την αντοχή. Τα χαλάκια κατασκευάζονται, μεταξύ άλλων, από αναγεννημένο νάιλον από πεταμένα χαλιά, πλαστικά μπουκάλια και δίχτυα ψαρέματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια ηλεκτρική… Jaguar XK120

Προς το παρόν, η ηλεκτρική και βιώσιμη Aston Martin DB6 παραμένει πρωτότυπο, από το οποίο η Lunaz έχει κατασκευάσει μία μόνο μονάδα. Αλλά είναι πολύ πιθανό να διαθέσει σύντομα αυτά τα ανθεκτικά υλικά ως στάνταρ. Ωστόσο, μένει να δούμε πόσες τέτοιες Aston Martin DB6 θα παράγει η εταιρεία. Αν αναλογιστούμε ότι τα ορίτζιναλ αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1965 και 1970 ήταν λιγότερα από 2.000 κομμάτια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube