Πωλείται Citroën Saxo που ήθελε να γίνει Mitsubishi EVO

Πωλείται Citroën Saxo που ήθελε να γίνει Mitsubishi EVO

Το γαλλικό μίνι έχει γίνει αγνώριστο από τις μετατροπές.

Μπορεί να έχουν περάσει δύο δεκαετίες από το τέλος της παραγωγής των Peugeot 106 Rallye και Citroën Saxo VTS, όμως τα δύο σπορ γαλλικά μοντέλα παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή. Εκτός από τους ρομαντικούς ιδιοκτήτες που προτιμούν να τα διατηρούν σε εργοστασιακή κατάσταση, υπάρχουν και εκείνοι που επιλέγουν εκτενέστατες μετατροπές και βελτιώσεις σε αμάξωμα, εσωτερικό και μηχανικά μέρη.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το εικονιζόμενο Citroën Saxo EVO, το οποίο πωλέιται στη γειτονική Τουρκία έναντι 75.000 TL που αντιστοιχούν σε €8.270 με τη σημερινή ισοτιμία. Ας δόυμε όμως λίγο πιο αναλυτικά τις επεμβάσεις που έχουν γίνει στο μοντέλο.

Saxo EVO

Κοιτώντας τις φωτογραφίες της αγγελίας, δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το Saxo έχει γίνει κυριολεκτικά αγνώριστο. Τα εμπρός φώτα προέρχονται από Mitsubishi EVO, ενώ στο ιαπωνικό σεντάν παραπέμπει ο σχεδιασμός του προφυλακτήρα, η γρίλια, η εισαγωγή αέρα στο καπό και τα φουσκωμένα εμπρός φτερά.

Οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω σε στυλ Lamborghini, οι καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από μικρότερους με αγωνιστικό στυλ, οι προεκτάσεις των μαρσπιέ έχουν αυξήσει σημαντικά το πλάτος ενώ δύο διακοσμητικές πλευρικές εισαγωγές αέρα παραπέμπουν σε υπεραυτοκίνητο (παρόλο που δεν είναι λειτουργικές καθώς ο κινητήρας βρίσκεται μπροστά).

Saxo EVO

Στο πίσω μέρος το σχήμα από τα φώτα και το παρμρπίζ προδίδει την ταπεινή καταγωγή του μοντέλου, όμως ο ιδιοκτήτης έχει προσθέσει ένα σημαντικά μεγαλύτερο προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη, νέα γραφικά LED στα φώτα και μια γιγαντιαία φτερούγα. Από την πίσω πόρτα έχουν αφαιρεθεί όλα τα εμβλήματα και όπως και η χειρολαβή, ενώ η πινακίδα έχει μετακομίσει στην εσοχή του προφυλακτήρα.

Την εικόνα συμπληρώνει η κίτρινη απόχρωση και οι πεντάκτινες ζάντες με διχρωμία. Παρόμοια είναι και η εικόνα στο εσωτερικό με κίτρινο ταμπλό, τριάκτινο flat-bottom τιμόνι, πληθώρα ηχείων, aftermarket οθόνες και επιπλέον όργανα.

Δε γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα, ούτε το εύρος των επεμβάσεων στα μηχανικά μέρη, καθώς η αγγελία αναφέρει μόνο πως το Saxo EVO έχει 130.000 πραγματικά χιλιόμετρα στο οδόμετρο και πως διαθέτει πληθώρα ανταλλακτικών. Μένει να δούμε αν θα βρεθεί κάποιος αγοραστής για αυτό το βελτιωμένο Saxo, καθώς ο σημερινός ιδιοκτήτης του δημοσιεύει την ίδια αγγελία από τον Ιούλιο μέχρι τον Οκτώβριο χωρίς κάποια τύχη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube