Κορυφαίο resto-modded: Ford Mustang Fastback 1965 SPLITR

Κορυφαίο resto-modded: Ford Mustang Fastback 1965 SPLITR

Οι Ringbrothers παρουσίασαν πριν από μια εβδομάδα στο SEMA Show 2015 στο Las Vegas την κούκλα Ford Mustang Fastback 1965 SPLITR.

Στο περιβόητο Specialty Equipment Market Association ή αλλιώς SEMA παρελαύνουν πολλά κακόγουστα και κατάφωρα πειραγμένα και περίεργα αυτοκίνητα. Αλλά αυτό εδώ δεν ήταν ένα από αυτά.

Αντιθέτως πρόκειται για ένα από τα κουκλιά του φετινού SEMA που ξεκίνησε ως μια Mustang Fastback του 1965 και «αποκαταστάθηκε» από τους Ringbrothers, παίρνοντας το επίθημα «SPLITR».    

Οι εργασίες ξεκίνησαν από το αμάξωμα, όπου το κάτω μέρος των φτερών τροποποιήθηκε, καθώς τα μαρσπιέ είναι πια σημαντικά πιο χοντρά από πριν. Το αυτοκίνητο διαθέτει πλέον φλατ πάτωμα, με εξαίρεση φυσικά τον άξονα μετάδοσης, και το αμάξωμα βάφτηκε σε Ford Race Red από τη BASF και περάστηκε σατινέ βερνίκι για να μην είναι εκτυφλωτικά γυαλιστερό.

Κάτω από το προσεγμένο και εντυπωσιακό αμάξωμα, ανοίγοντας το καπό, απλώνεται εμπρός σου ένας κινητήρας V8 Ford Racing 427 ή αν θέλετε 6.997 cc. Για να χωρέσει στο μηχανοστάσιο έγιναν οι απαραίτητες τροποποιήσεις, άλλαξαν το φιλτροκούτι και το τετραπλό καρμπιρατέρ Autolit πετάχτηκε για να μπει στη θέση του ένα σύστημα ψεκασμού MSD Atomic. Επίσης αλλάχτηκε και το στοκ κιβώτιο με ένα 6άρι χειροκίνητο Tremec.

Φυσικά ούτε λόγος για τους στοκ τροχούς της Mustang Fastback ’65. Οι Ringbrothers τοποθέτησαν custom σφυρήλατες HRE Wheels που τις έντυσαν με λάστιχα Nitto Invo σε διάσταση 265/35 R18 εμπρός και 305/30 R19 πίσω.

Οι τελικές αλλαγές έγινα στην καμπίνα, όπου τοποθέτησαν καθίσματα Recaro, όργανα Classic Instruments και κολόνα τιμονιού της IDIDIT, καθώς και πολλά ακόμη aftermarket ανταλλακτικά και εξαρτήματα για να δημιουργηθεί αυτό που οι Ringbrothers υπογραμμίζουν ότι είναι το πρόσφατό τους «αυτοκινητικό αριστούργημα».

[Πηγή Ringbrothers]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube