Κομπρεσοράτη εργοστασιακή Ford Mustang GT με 700 άλογα
Με ένα εργοστασιακά τοποθετημένο supercharger Roush, η Ford Performance ανεβάζει την ισχύ της Mustang GT 2018 στους 700 ίππους και με αλώβητη την εγγύηση.
Για όποιον θα ήθελε παραπάνω ισχύ από τον 5λιτρο V8 της Mustang του, η Ford Performance και η Roush τον καλύπτουν με ένα κιτ κομπρέσορα, μελετημένο για Mustang GT 2018 και το F-150 2018.
Με 12 psi πίεση, το μοτέρ αποδίδει 700 άλογα και 84,3 kgm για τη Mustang και 640 άλογα και 83,0 kgm για το νέο F-150 με μοτέρ V8. Και στα δύο αυτοκίνητα, η ενίσχυση είναι σημαντική, αναλογιζόμενοι ότι το στοκ μοτέρ αποδίδει στη Mustang 460 άλογα και 58,1 kgm, στο δε F-150, 395 άλογα και 55,3 kgm. H Ford αναφέρει ότι το νέο κιτ υπετροφοδότησης σχεδιάστηκε ειδικά για το νέους αυλούς εισαγωγής και το σύστημα άμεσου ψεκασμού του κινητήρα V8. Στη Mustang δε προτείνεται τόσο με το 6άρι χειροκίνητο σασμάν όσο και με το αυτόματο 10άρι.
Φυσικά μιλάμε μέχρι στιγμής μόνο για την αμερικανική έκδοση, που βέβαια σε αυτή τη χώρα οι λύσεις aftermarket που υπάρχουν είναι πολλές και κάποιες ακόμα πιο ισχυρές. Αλλά το πλεονέκτημα στην περίπτωση που αναφέρουμε είναι ότι η μετατροπή είναι κιτ της Ford Performance, ως εκ τούτου από τους ανθρώπους που φτιάχνουν το αυτοκίνητο. Ο κομπρέσορας καλύπτεται από εγγύηση και στην περίπτωση που η τοποθέτηση γίνει σε εξουσιοδοτημένο ατελιέ της Ford ή πιστοποιημένο τεχνικό από το National Institute for Automotive Service Excellence δεν εκπίπτει η εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου.
Το κιτ έρχεται πακέτο με όλο το απαραίτητα παρελκόμενα για την εγκατάσταση του κομπρέσορα, καθώς και τη νέα χαρτογράφηση της ECU. Μέχρις στιγμής η Ford USA δεν έχει δώσει τιμή για το κιτ, αλλά ως σημείο αναφοράς να πούμε ότι στο προηγούμενο κιτ των 670 ίππων για τις Mustang προ της ανανέωσης του ΜΥ 2018, η τιμή ήταν 7.111 δολάρια. Οπότε και το νέο εκτιμούμε ότι δεν θα υπερβαίνει τις 7,5 χιλιάδες.
Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η Mustang 5.0 V8 2018 EU spec, που ντεμπουτάρισε στην ΙΑΑ 2017 τον Σεπτέμβριο, αποδίδει 450 άλογα. Και ελπίζουμε το ίδιο ή ανάλογο πακέτο να διατεθεί και στην Ευρώπη, καθώς τα προηγούμενα power kit, τόσο για το 5.0 V8 όσο και για το 2.3 EcoBoost δεν ήταν διαθέσιμα στην Ευρώπη.
[Πηγή Ford Performance]