Κάποιος έβαλε μοτέρ Cosworth με 460 PS σε Toyota Starlet
Πισωκίνητο Toyota Starlet με μοτέρ 460 PS από Cosworth! Τι άλλο να ζητήσεις; Μόνο να μην κόστιζε €40 χιλιάρικα.
Ποιος σημερινός 40άρης και 50άρης δεν λάτρεψε τα Toyota Starlet;
Είτε τα προσθιοκίνητα Glanza που φορούσαν τροπέτα από την Ιαπωνία και κόντραραν τα Punto GT σε επιδόσεις. Είτε τα πισωκίνητα KP61 που δεν ίσιωναν πουθενά με το ατμοσφαιρικό μοτέρ να ξυρίζει στις ψηλές στροφές.
Ένα εξαιρετικό παράδειγμα εκείνης της εποχής πωλείται τώρα στο eBay και το ξεχωρίζουμε αφενός για την αψεγάδιαστη κατάστασή του, αφετέρου για τα ιδιαίτερα καλούδια που φοράει.
Με 460 PS από το μοτέρ της Cosworth και την ελληνική άσφαλτο, το πισωκίνητο Starlet θα ισιώνει μόνο όταν μένει από βενζίνη
Αναφερόμαστε κυρίως στον τετρακύλινδρο σε σειρά Cosworth YB κινητήρα, τον ίδιο που φορούσε το Ford Sierra RS Cosworth του 1986. Με κάμποσες αναβαθμίσεις, απογειώνει το πανάλαφρο Starlet με 460 PS, καθιστώντας το πολύ πιο ισχυρό από το GR Yaris, ακόμα κι από τη νέα έκδοση των 300 PS.
Για να βγει τόση δύναμη, ο πωλητής αναβάθμισε τον YB με τουρμπίνα T36 της Turbo Technics, νέες βαλβίδες, πιστόνια της Mahle, ιντερκούλερ της Custom Pro και κάμποσα ακόμα περιφερειακά.
Είναι ενδιαφέρον ότι το καπάκι της Toyota παραμένει, οπότε όταν η Τροχαία ανοίξει το καπό, δύσκολα θα καταλάβει τι κρύβεται στην καρδιά του θηρίου. Εκτός από το μοτέρ, και το κιβώτιο προέρχεται από Cosworth και στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς μέσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Η πέδηση έχει αναβαθμιστεί με 4πίστονες δαγκάνες μπροστά κι εργοστασιακά φρένα Cosworth πίσω, καθώς κι ημισλίκ ελαστικά Yokohama A048R. Ο πωλητής είναι φειδωλός αναφορικά με τις αλλαγές στο στήσιμο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!
Το οδόμετρο γράφει μόλις 40.000 μίλια (65.000 km), με τον ιδιοκτήτη να δηλώνει ότι το ιαπωνικό μικρό υποβλήθηκε σε πλήρη αποκατάσταση. Ξεγυμνώθηκε από όλα τα μηχανικά μέρη, έμεινε σκέτο μέταλλο για να έρθει στη σημερινή του αψεγάδιαστη κατάσταση.
Αν ήδη σου τρέχουν τα σάλια, να γνωρίζεις ότι η τιμή του δεν είναι χαμηλή. Αλλά μάλλον θα σε αποθαρρύνει περισσότερο ότι πωλείται στο Chesterfield στο Ηνωμένο Βασίλειο κι ότι το τιμόνι βρίσκεται στη λάθος μεριά.
Αν τα παραπάνω είναι διαχειρίσιμα, σπάσε τον κουμπαρά σου για να βρεις τα €40.000 που ζητά ο σημερινός ιδιοκτήτης. Αν και σε αυτά τα χρήματα, οι επιλογές είναι πάρα πολλές.