Το φαρδύτερο Peugeot 205 που έχετε δει από την Dimma

Το φαρδύτερο Peugeot 205 που έχετε δει από την Dimma

Πλήρες bodykit, νέο μοτέρ και νέο εσωτερικό για το κλασικό 205.

Η Dimma, γνωστή για τα εντυπωσιακά bodykit που κατασκευάζει για μοντέλα της Peugeot (205, 106, 306 κτλ), παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα, που δεν είναι άλλο από μια ανασχεδιασμένη έκδοση του 205 με εκτενέστατες αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το πρώτο Dimma 205 κατασκευάστηκε το 1985 εμπνευσμένο από το αγωνιστικό Peugeot 205 T16 Group B. Το αποτέλεσμα είχε την έγκριση της ίδιας της Peugeot, με τον Jean Toddt - σημερινό υπεύθυνο της FIA και τότε επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος Peugeot Sport - να χρησιμοποιεί ένα Dimma 205 ως το προσωπικό του όχημα. Συνολικά, η Dimma κατασκεύασε περίπου 250 μοντέλα και σήμερα επιστρέφει με μια νέα έκδοση του κλασικού πλέον γαλλικού σουπερμίνι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Peugeot 205 GTi 1984-1994 [video]

Dimma 205

Στόχος του νέου project ήταν όχι μόνο να εξελίξει την αισθητική του Dimma 205 αλλά να βελτιώσει σημαντικά και τα μηχανικά του μέρη με θετική επίδραση στις επιδόσεις και το κράτημα.

Εξωτερικά, με την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν τα υπερβολικά φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά που καλύπτουν τα φαρδύτερα μετατρόχια. Ανασχεδιασμένοι είναι επίσης οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ, η τεράστια φτερούγα στην οροφή και ο διαχύτης που φιλοξενεί διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Την εικόνα συμπληρώνει η ματ γκρι απόχρωση που συνδυάζεται με κόκκινες λεπτομέρειες και οι καινούριες μαύρες ζάντες 19" που προέρχονται από το Peugot 308 GTi και κρύβουν πίσω τους μεγαλύτερους δίσκους φρένων με κόκκινες δαγκάνες.

Μεγάλες οι αλλαγές και στο εσωτερικό, όπου βρίσκουμε ολοκαίνουριο ταμπλό από το Peugeot 308 GTi με σύγχρονο πίνακα οργάνων και infotainment, δύο bucket καθίσματα και ένα πλήρες ρολ κέιτζ.

Dimma 205

Σε αντίθεση με το κεντρομήχανο 205 T16, το Dimma 205 έχει τον κινητήρα εμπρός. Και αυτός προέρχεται από τα τελευταία GTi της Peugeot, καθώς είναι ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος 1,6 λίτρων που για την περίσταση αποδίδει 300 PS και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Όπως αναφέρει η Dimma, το 205 είναι 400 kg ελαφρύτερο από το 308 GTi που φορά το ίδιο μοτέρ, οπότε οι επιδόσεις του αναμένονται καταιγιστικές, ενώ το στήσιμο είναι κατάλληλο για δρόμο και πίστα.

Στόχος της εταιρείας είναι να βγάλει το κιτ σε περιορισμένη παραγωγή - εφόσον υπάρξει το αντίστοιχο ενδιαφέρον από πελάτες με αρκετές προπαραγγελίες για να δικαιολογήσουν μια τέτοια κίνηση - αφού πρώτα ετοιμάσει καλούπια για το bodykit που αναμένεται να κατασκευαστεί επί το πλείστον από ανθρακονήματα. Φυσικά, για την κατασκευή κάθε Dimma 205 θα πρέπει ο ιδιοκτήτης να "θυσιάσει" ένα 205 στο οποίο θα γίνουν οι απαραίτητες μετατροπές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Peugeot 205 GTI 1.6

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube