Ένα Toyota C-HR με 600 άλογα! [27 φωτ.]
Ναι, τα νορμάλ Hybrid και 1.2Τ δεν έχουν πολύ γκάζι, αλλά εδώ μάλλον το παράκαναν!
Η Toyota εκθέτει κάμποσα βελτιωμένα αυτοκίνητα στο 2017 SEMA Show του Las Vegas, αλλά το πιο ενδιαφέρον πρέπει να είναι αυτό το C-HR.
Το μικρομεσαίο crossover της Toyota είναι εντυπωσιακό στην εμφάνιση και πολύ καλό στο δρόμο, όμως στη νορμάλ μορφή του δεν διακρίνεται για τις υψηλές επιδόσεις του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Toyota C-HR 1.2T 6MT
Το C-HR R-Tuned όμως πάει το πράγμα στην άλλη άκρη. Έχει έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων βελτιωμένο από την DG-Spec, με σφυρήλατα εσωτερικά εξαρτήματα και ενισχυμένο σύστημα βαλβίδων. Οι ενισχύσεις είναι απαραίτητες διότι έχει προστεθεί ένα τούρμπο της Garrett που μπουστάρει στα 1,6 bar.
H ιπποδύναμη φτάνει τα 600 άλογα, που περνούν στους μπροστινούς τροχούς όχι μέσω του στάνταρ κιβωτίου CVT αλλά με ένα χειροκίνητο 5άρι. Για καλύτερο πάτημα στο δρόμο, υπάρχουν ενισχυμένες αναρτήσεις, 18άρηδες τροχοί με λάστιχα Toyo Proxes RR και τεράστια αεροδυναμικά βοηθήματα που αναπτύσσουν κάθετη πίεση έως 300 λίβρες (136 kg) στις υψηλές ταχύτητες. Τα φρένα είναι της Brembo και δίνουν επιβράδυνση μέχρι και 1,2 g, καθώς το C-HR R-Tuned δεν ξεπερνά σε βάρος τα 1.346 κιλά.
Αν αμφιβάλλετε για την αποτελεσματικότητα των μετατροπών, η Toyota λέει ότι το C-HR R-Tuned είναι το πιο γρήγορο CUV (crossover) στον κόσμο. Κάνει το 0-60 mph (0-96 km/h) σε μόλις 2,9” και γύρισε τη μεγάλη πίστα 4 χιλιομέτρων του Willow Springs σε 1’ 25” 2 – χρόνο καλύτερο από εκείνους της Porsche 911 GT3 RS, του Nissan GT-R Nismo και όλων των άλλων αυτοκινήτων παραγωγής εκτός από πέντε!
Ένα crossover δεν είναι αναγκαστικά βαρετό, λέει η Toyota. Εντάξει, το πήραμε το μήνυμα…
[Πηγή: Toyota]