Ένα Dodge Durango SRT με 797 PS για το One Lap of America
Το "Speed Trap" έχει σκοπό να κυριαρχήσει για μια ακόμη φορά στην κατηγορία Truck/SUV του αγώνα.
Ο David Hakim της σελίδας Dodge Garage και ο David Carr της SRT Engineering παρουσίασαν το βελτιωμένο Dodge Durango SRT Pursuit "Speed Trap" με το οποίο θα συμμετέχουν στον φετινό αγώνα One Lap of America απέναντι σε διάφορα άλλα σπορ οχήματα.
Το συγκεκριμένο Dodge Durango SRT με το ψευδώνυμο "Speed Trap" φορά μια supercharged έκδοση του κινητήρα HEMI V8 6,2 λίτρων που αποδίδει 797 PS και 958 Nm ροπής. Ο κινητήρας στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (TorqueFlite 8HP95), με την αναλογία να είναι 40/60 σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου και 30/40 στην πίστα.
Για καλύτερο κράτημα το μοντέλο εξοπλίζεται με ελαστικά Pirelli P-Zero διαστάσεων 305/35ZR20 και χαμηλωμένη ανάρτηση με ελατήρια της Mopar.Την εικόνα συμπληρώνουν τα γραφικά και η σειρήνα που θυμίζουν αστυνομικό όχημα καταδίωξης και η εξάτμιση catback.
Το 2018, η ομάδα είχε τερματίσει στην 24η θέση γενικής κατάταξης ανάμεσα σε 50 συμμετοχές (συμπεριλαμβανομένων Porsche, Corvette και Viper), κυριαρχόντας στην κατηγορία Truck/SUV με μια λιγότερο ισχυρή έκδοση του Durango SRT που απέδιδε 475 PS. Φέτος, επιστρέφουν δυναμικά με το θηριώδες SUV των 797 PS καθώς γνωρίζουν πως ο ανταγωνισμός θα είναι ιδιαίτερα σκληρός.
Η διοργάνωση One Lap of America ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του '70 όταν αρκετοί φίλοι της γρήγορης οδήγησης ταξίδευαν με τέρμα γκάζι από τη Νέα Υόρκη στο Long Beach της Καλιφόρνια, αντιδρώντας στα χαμηλά όρια ταχύτητας 55 mph (88 km/h) που θεσπίστηκαν εκείνη την περίοδο. Από το 1984 μέχρι σήμερα, το Tire Rack Brock Yates' One Lap of America έχει εξελιχθεί σε κάτι αρκετά διαφορετικό αλλά εξίσου συναρπαστικό - οι συμμετέχοντες τρέχουν εντός πίστας σε διάφορες τοποθεσίες των Η.Π.Α. ενώ παράλληλα χρειάζεται να ταξιδέψουν από και προς όλους αυτούς τους προορισμούς με το ίδιο αυτοκίνητο, τηρώντας τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Στόχος είναι η ολοκλήρωση της δοκιμασίας με ένα σετ ελαστικών και χωρίς υποστήριξη από μηχανικούς, οπότε οι οδηγοί θα πρέπει να επιδιορθώσουν από μόνοι τους οποιαδήποτε βλάβη.