dÄHLer BMW M240i, σχεδόν μια M2...
Όποιος δεν αντέχει να περιμένει τη νέα M2, υπάρχει ήδη μια λάιτ εκδοχή της: Η BMW M240i που με τις ευλογίες της dÄHLer την πλησιάζει πολύ.
Η νέα BMW M2 αναμένεται σύντομα, καθώς τη βλέπουμε να περνάει τη εβδομάδα της στο Nürburgring και σε άλλα πεδία δοκιμών, αν και εξακολουθεί να κρύβεται πίσω από ελαφρύ καμουφλάζ. Αυτό που έχουμε είναι η νέα BMW M240i xDrive Coupé -την οποία φυσικά έχουμε ήδη δοκιμάσει- που θα μπορούσε να ονομάζεται «λάιτ M2»..
Με 374 άλογα και 500 Nm κάτω από το καπό, σε μια BMW M240i δεν σου λείπει η ισχύς και πλησιάζει σε αυτό που πιθανότατα θα αποδίδει η Μ2 -περίπου στους 450 ίππους. Ο ελβετικός οίκος dÄHLer ανέλαβε λοιπόν για τους ανυπόμονους να δώσει στην BMW M240i αυτή τη μικρή ώθηση που θα της επέτρεπε να «συμβαδίζει» με τη μελλοντική M2.
Η dÄHLer προτείνει δύο πακέτα βελτίωσης για την BMW M240i G42: Το Stage 1 που αποδίδει 430 ίππους και 610 Nm και το Stage 2 με 455 ίππους και 640 Nm. Η ιδιαιτερότητα αυτής της βελτίωσης είναι ότι το αυτοκίνητο εξακολουθεί να συμμορφώνεται με το πρότυπο Euro 6d.
Εκτός από τη αναβάθμιση του κινητήρα, η dÄHLer προσφέρει επίσης κάμποσες οπτικές και… ηχητικές τροποποιήσεις: Τα νέα, πιο χαμηλά ελατήρια που παρέχουν επαρκή άνεση, όπως λένε οι Ελβετοί -τα οποία, παρεμπιπτόντως είναι επίσης κατάλληλα για οποιαδήποτε άλλη 2 Series Coupé G42. Οι νέες ζάντες των 20 που γεμίζουν τους θόλους των τροχών και δίνουν ακόμα πιο σπορ όψη στο αυτοκίνητο, αν και η σχεδίασή τους δεν είναι και τίποτα το αβανταδόρικο. Η σπορ 4μπουκη εξάτμιση που δίνει επίσης λίγο περισσότερο αέρα M2 και είναι συμβατή με το φίλτρο σωματιδίων της BMW M240i -εκτός από το να προσφέρει απλώς πιο σπορ ήχο.
Όλα αυτά ακούγονται χαρά, αλλά η dÄHLer βγάζει ακόμη έναν άσσο από το μανίκι της. Και τον αποκαλεί «Power Pedal». Πρόκειται για ένα «κουτί» που συνδέεις στην καλωδίωση του γκαζιού και που βελτιώνει την απόκριση του πεντάλ. Μπορείς δε και να το διαχειριστείς με μια εφαρμογή για να ορίσεις τις προσωπικές σου ρυθμίσεις οδήγησης -κάτι που μπορούμε να καταλάβουμε.
Αλλά η Dähler υπόσχεται επίσης 10% ταχύτερη επιτάχυνση, αλλά μάλλον εννοεί 10% ταχύτερη απόκριση του γκαζιού. Αλλά ακόμα κι αν είναι έτσι, έχουμε βάσιμες αμφιβολίες ότι πρόκειται για μια αξιόπιστη «μέτρηση»…