Αυτό είναι το νέο Peugeot 208 Rallye, LoL

Αυτό είναι το νέο Peugeot 208 Rallye, LoL

Ναι, μιλάμε για μια έκδοση «Rallye» του Peugeot 208, που παίρνει το όνομα και την αισθητική της διάσημης σπορ εκδοχής του 205.

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τα Peugeot 106 Rallye και Peugeot 205 Rallye; Τις μινιμαλιστικές σπορ εκδόσεις που στόχευαν περισσότερο στην απόλυτη «ελαφρότητα» και στις αισθήσεις παρά στη μέγιστη απόδοση.

Αν και το ακρωνύμιο «GTI» ανέλαβε τη σπορ ανάταξη του πρώτου 208 και το βρίσκαμε στις εκθέσεις μέχρι το 2019, το διακριτικό «Rallye» δεν έχει χρησιμοποιήθηκε ποτέ από την Peugeot σε ένα από τα σύγχρονα σουπερμίνι της. Με τη σπορ ουσία να μην έχει επίσης καμία θέση στα σημερινά μικρά μοντέλα του Sochaux.

Η Garages Hotz ζητά 24.500 ελβετικά φράγκα για αυτό το φαντεζί Peugeot 208 Rallye ή 25.503 ευρώ

Peugeot 208 Rallye

Πώς θα μπορούσαμε λοιπόν να εξηγήσουμε την ύπαρξη ενός Peugeot 208 Rallye του οποίου η αισθητική παραπέμπει σαφώς στο θρυλικό 205 Rallye; Ναι, τέτοιο αυτοκίνητο μπορείς πλέον να το αγοράσεις. Αλλά όχι στην Ελλάδα. Ούτε καν στη Γαλλία! Πρόκειται για μια ειδική γκάμα μοντέλων που διατίθεται (και φτιάχνεται) από την Garage Hotz, μια ελβετική αντιπροσωπεία της Peugeot που βρίσκεται στο Val-de-Travers, στο καντόνι του Neuchâtel.

Ο αντιπρόσωπος έχει αναθεωρήσει πλήρως την εξωτερική σχεδίαση του γαλλικού σουπερμίνι (πριν από το πρόσφατο restyling) σύμφωνα με τους κωδικούς του αρχικού 205 Rallye με συγκεκριμένες ζάντες, λευκή βαφή και σήματα που μυρίζουν Peugeot Talbot Sport από τη δεκαετία του ’80.

Peugeot 208 Rallye

Δυστυχώς, οι καλές εκπλήξεις τελειώνουν στην εμφάνιση. Καθώς το 208 Rallye περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στην εικόνα για να γίνει πιο δυναμικό. Ούτε το εσωτερικό έχει ελαφρύνει, όπως μπορούμε να δούμε στην επίσημη ιστοσελίδα του αντιπροσώπου. 

Και κάτω από το καπό, ο δυνητικός αγοραστής θα πρέπει να αρκεστεί σε μια συνηθισμένη μονάδα Puretech των 1,2 λίτρων, αυτή με τα 100 άλογα, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Peugeot 208 Rallye

Η Gagage Holtz ζητά 24.500 ελβετικά φράγκα για αυτό το φαντεζί Peugeot 208 Rallye ή 25.503 ευρώ. Γνωρίζοντας ότι το ανανεωμένο 208 ξεκινά στην Ελλάδα από €21.500 σε αυτή τη μηχανική διαμόρφωση, το ελβετικό Rallye είναι λίγο ακριβό για μια απλώς όμορφη εξωτερική διακόσμηση. Ακόμα κι αν ο εσωτερικός εξοπλισμός είναι αναμφίβολα πιο γενναιόδωρος από αυτόν του βασικού φινιρίσματος Active Plus που είναι ο βασικός για την έκδοση στην Ελλάδα. Καθώς με τα ίδια χρήματα αγοράζεις ένα στοκ 1.2 PureTech 100 S&S EAT8 Allure.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube