Tesla μπουκάρει σε βιτρίνα, σε ετοιμότητα η Πυροσβεστική
Ένα «ατίθασο» Tesla στην Κηφισιά είχε ως αποτέλεσμα την υπερβολική κινητοποίηση της Πυροσβεστικής.
Ένα ευτυχώς αναίμακτο ατύχημα συνέβη τα ξημερώματα στο κέντρο της Κηφισιάς, με πρωταγωνιστή ένα Tesla που εισέβαλε βιαίως σε βιτρίνα παρακείμενου καταστήματος.
Τίποτα το ιδιαίτερο μέχρις εδώ, αν εξαιρέσουμε την κολοσσιαία κινητοποίηση της Πυροσβεστικής. Προφανώς εξαιτίας της ιδιαιτερότητας που έχουν τα ηλεκτρικά μοντέλα — Tesla και μη — στην κατάσβεση κι εξαιτίας του συμβάντος σε αστικό περιβάλλον, οι πυροσβέστες έκριναν ότι καλό θα ήταν να παραμείνουν σε ετοιμότητα.
Tesla μπουκάρει σε βιτρίνα ωσάν ταύρος εν υαλοπωλείω και για την Πυροσβεστική χτυπούν 1.000 συναγερμοί
Έχοντας προτάξει τις μάνικες, αν και το Tesla Model Y δεν έφερε χτυπήματα στην «κοιλιακή» χώρα όπου φωλιάζουν οι μπαταρίες, οι πυροσβέστες ήταν απίκο για παν ενδεχόμενο. Με τη φημολογία να κάνει λόγο για λάθος παρκαδόρου.
Υπερβολική αντίδραση; Εκ του αποτελέσματος, ναι. Καλοδεχούμενη όμως; Οπωσδήποτε! Οι πυρκαγιές EV δεν είναι οι πιο εύκολες αποστολές για τους πυροσβέστες, αφού χρειάζονται ειδικές τεχνικές για να τις σβήσουν.
Κι από τη στιγμή που ο θυμόσοφος λαός λέει «κάλλιο γαϊδουρόδενε, παρά γαϊδουρογύρευε», προτιμούμε να υπάρχει κινητοποίηση και τελικά να αποδειχθεί αχρείαστη, παρά το ανάποδο.
Πρόσφατα η Tesla δώρισε ένα καμμένο Model 3 στην Πυροσβεστική της Βικτώριας στην Αυστραλία και στην εθελοντική ομάδα EV FireSafe. Ώστε να πειραματιστούν και να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Πόσο ασφαλή είναι τα ηλεκτρικά οχήματα σε περίπτωση ανάφλεξης; Αμερικάνικη έρευνα έρχεται να δώσει απάντηση στο φλέγον — και με την κυριολεκτική σημασία — ζήτημα. Διεξήχθη από κοινού από τον οργανισμό NTSB (National Transportation Safety Board) και τη NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) κι αφορά οχήματα που κινούνται στις ΗΠΑ.
Ανά 100.000 πωλήσεων, η στατιστική αποκαλύπτει ότι πρωταθλητές σε φωτιές είναι τα υβριδικά με 3.474,5 περιπτώσεις, πίσω τους τα μοντέλα βενζίνης με 1.529,9 και τελευταία -δηλαδή ασφαλέστερα- τα ηλεκτρικά με 25,1!
Με στρογγυλοποίηση, για να γίνουν πιο εύπεπτα τα νούμερα, μιλάμε για 3.500 vs 1.500 vs 25! Τα ηλεκτρικά λοιπόν είναι το πιο ασφαλή οχήματα αναφορικά με την πιθανότητα να πάρουν φωτιά, αλλά τα πιο δύσκολα στην κατάσβεση.
Τα τελευταία χρόνια, οι πυροσβεστικές δυνάμεις αναζητούν πιο αποτελεσματικές μεθόδους, με τη βύθιση του αυτοκινήτου σε κάδο νερού να είναι μία από τις πιο συνηθισμένες στον δυτικό κόσμο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VLITEX, κουβέρτα πυροπροστασίας για ηλεκτρικά
Μέθοδος που φαίνεται ήδη ξεπερασμένη και δύσχρηστη μπροστά στην επαναχρησιμοποιούμενη ειδικά αναπτυγμένη κουβέρτα πυροπροστασίας της VLITEX.
Πηγή: Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα