Η Hyundai έτοιμη να φτιάξει τις δικές της μπαταρίες για EV

Η Hyundai έτοιμη να φτιάξει τις δικές της μπαταρίες για EV

Τις δικές τις μπαταρίες LFP είναι έτοιμη να κατασκευάσει η Hyundai, προκειμένου να ρίξει τις τιμές των ηλεκτρικών της οχημάτων.

Hyundai Kona Electric

Πρόθεση των ανθρώπων της Hyundai είναι να ολοκληρώσουν την ανάπτυξη των εν λόγω μπαταριών στα τέλη του 2024.

Η κυριαρχία της Κίνας στην αλυσίδα εφοδιασμού για υλικά μπαταριών είναι αδιαμφισβήτητη αυτή τη στιγμή, με ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες να ψάχνουν τρόπο να απεμπλακούν από αυτή. Μία από αυτές τις εταιρείες είναι και η Hyundai, με τους Νοτιοκορεάτες να έχουν προχωρήσει σε επένδυση 7,3 δισεκατομμυρίων ευρώ για την ανάπτυξη μπαταριών EV τα επόμενα δέκα χρόνια.

Τα σχέδια του Ομίλου περιλαμβάνουν την συν-ανάπτυξη μπαταριών NCM (μπαταρίες νικελίου, μαγγανίου και κοβαλτίου) LFP (φωσφορικού σιδήρου λιθίου) και στέρεας κατάστασης, προς την κατεύθυνση της μεγαλύτερης αυτονομίας και της χαμηλότερης τιμής.

Οι νέες μπαταρίες LFP, καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τοποθετηθούν στα εισαγωγικά EV της γκάμας της Hyundai και της Kia το 2025

Hyundai Kona Electric

Οι μπαταρίες LFP είναι φθηνότερες, ασφαλέστερες και αποδοτικότερες, γι' αυτό πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν να τις χρησιμοποιούν πρόσφατα, ειδικά στα εισαγωγικά τους μοντέλα. Η Toyota εργάζεται και αυτή στην ανάπτυξη μπαταριών LFP, την ώρα που η Ford επεκτείνει την παρουσία της στις μπαταρίες LFP προσθέτοντάς τις στη Mustang Mach-E.

Πότε όμως θα τις δούμε να εξοπλίζουν τα μοντέλα της Hyundai και της Kia; Σύμφωνα με κορεατικά μέσα, οι μπαταρίες LFP θα τοποθετηθούν στα μικρά και προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα του Ομίλου το 2025. Στόχος ης Hyundai είναι να «μεγιστοποιήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας στο υψηλότερο επίπεδο άνω των 60 αμπέρ», με την ενεργειακή πυκνότητα να αγγίζει τα 300 Watt ανά κιλό. Με αυτόν τον τρόπο, η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να βελτιώσει την τάση και τη χωρητικότητα της μπαταρίας LFP σε παρόμοια επίπεδα που προσφέρουν οι ακριβότερες μπαταρίες NCM.

Η χρήση των συγκεκριμένων μπαταριών θα δώσει τη δυνατότητα στους Κορεάτες να προσφέρουν πιο προσιτά EV, κάτι που είναι απαραίτητο σε μια παγκόσμια αγορά που έχει δει τις τιμές να μειώνονται σημαντικά εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, μετά τις ανατιμήσεις που έκανε η Tesla.

Kia Ray EV

«Όπως οι κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο Tesla και BYD,έτσι και η Hyundai, εάν αναπτύξει περισσότερες μπαταρίες EV, μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή και να μειώσει το συνολικό κόστος», εξήγησε ο Lee Ho-geun, καθηγητής μηχανικής αυτοκινήτων στο Πανεπιστήμιο Daeduk.

Επί του παρόντος, η Hyundai χρησιμοποιεί μπαταρίες LFP που προέρχονται από την CATL της Κίνας για το Kona Electric και το αυτοκίνητο πόλης Kia Ray EV που είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην αγορά της Κορέας.

Ενώ το Hyundai Motor Group αρνήθηκε να σχολιάσει την πρόοδο ανάπτυξης της μπαταρίας LFP, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να συνεργαστεί με μικρούς κατασκευαστές μπαταριών καθώς και με μεγάλες εταιρείες όπως η LG Energy Solution, η Samsung SDI και η SK On στην Κορέα.
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube