H Toyota ετοιμάζει χειροκίνητο κιβώτιο για τα EV της

H Toyota ετοιμάζει χειροκίνητο κιβώτιο για τα EV της

H Toyota μπορεί για κάποιους να άργησε, θα ενταχθεί όμως στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, με τρόπο εντυπωσιακό.

Lexus ux manual gearbox

Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε το πόσο μπροστά είναι η Toyota σε θέματα τεχνολογίας. Αρκεί μόνο να αναφέρουμε ότι πέρα των όποιων κατορθωμάτων της, ετοιμάζεται να φέρει το χειροκίνητο κιβώτιο στα μελλοντικά ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.

Αν μη τι άλλο πρόκειται για μία αρκετά ρηξικέλευθη κίνηση, με σκοπό να διασφαλιστεί ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούν είναι διασκεδαστικά στην οδήγηση, θυμίζοντας (ως ένα βαθμό) τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το σύστημα, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και τρία χρόνια, θα είναι μια εργοστασιακή επιλογή για τους αγοραστές μοντέλων που δημιουργήθηκαν με τη νέα αρθρωτή αρχιτεκτονική που αναπτύσσεται για κυκλοφορία το 2026.

Με το χειροκίνητο κιβώτιο στα EV της, η Toyota θέλει να κάνει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστικά γίνεται

Toyota EV Manual Gearbox

Οι μηχανικοί των Ιαπώνων παραδέχονται πως έχουν δουλέψει αρκετά πάνω στη συγκεκριμένη τεχνολογία, θέλοντας να προσφέρουν στους καταναλωτές αυτοκίνητα όσο το δυνατόν «πιο διασκεδαστικά στην οδήγηση γίνεται». Παράλληλα, η προσπάθεια αυτή ευθυγραμμίζεται με τις δηλώσεις του Akio Toyoda, σύμφωνα με τις οποίες «οι άνθρωποι της Toyota δεν βλέπουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως ένα απλό εμπόρευμα».

Η λειτουργία του συγκεκριμένου κιβωτίου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα διαφέρει από τα χειροκίνητα κιβώτια που έχουμε δει στα αυτοκίνητα με θερμικά μοτέρ. Τι σημαίνει όμως αυτό με απλά λόγια; Θα υπάρχει πεντάλ συμπλέκτη αλλά και επιλογέας ταχυτήτων, ενώ τα EV της Toyota θα μπορούν να παράγουν ήχο που σχετίζεται με τις στροφές του κινητήρα και τις αλλαγές των ταχυτήτων, μέσω μίας ειδικής χαρτογράφησης του κινητήρα.

Σύμφωνα με όσα ισχυρίζονται οι ιθύνοντες της Toyota, οι οποίοι τοποθέτησαν το χειροκίνητο κιβώτιο σε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο Lexus, η επιτάχυνση «είναι πολύ δυνατή και ο οδηγός συμμετέχει πολύ περισσότερο σε αυτή. Μάλιστα, μπορεί να ξεχάσει ότι βρίσκεται σε ένα αυτοκίνητο με ηλεκτροκινητήρα».

Toyota EV Manual Gearbox

Συν τοις άλλοις, ο ιαπωνικός κολοσσός εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη του λογισμικού «On Demand». Πρόκειται για ένα λογισμικό που μπορεί να αλλάζει την απόδοση του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Για παράδειγμα, όταν κάποιος οδηγεί στην πόλη μπορεί να έχει την απόδοση και την οικονομία ενός Aygo, ενώ όταν θέλει να έχει στο δεξί πεντάλ δύναμη μπορεί να έχει την απόδοση ενός Lexus LFA.

Σε κάθε περίπτωση, η ανάπτυξη ενός τέτοιου λογισμικού είναι ακόμα σε πολύ πρώιμα στάδια, σε αντίθεση με το χειροκίνητο κιβώτιο που θα ντεμπουτάρει μαζί με τη νέα γενιά των ηλεκτρικών μοντέλων της φίρμας το 2026.

Toyota EV Pedals
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube