Δοκιμές αυτόνομων Apple: Οι οδηγοί επεμβαίνουν συχνότερα απ' ό,τι σε άλλες εταιρείες
Τα στατιστικά που έρχονται από την California δείχνουν μεγάλη διαφορά μεταξύ της Apple και των ανταγωνιστών της
Οι δοκιμές αυτόνομων οχημάτων της Apple φαίνεται πως απαιτούν πολύ συχνότερη παρέμβαση του οδηγού σε σύγκριση με τις αντίστοιχες δοκιμές των ανταγωνιστικών Waymo (Google) και Cruise Cars (General Motors) σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg.
Η ετήσια έκθεση του Department of Motor Vehicles της California έδειξε πως οι οδηγοί στα αυτοκίνητα της Apple έπαιρναν τον έλεγχο περίπου μία φορά ανά 1,8 km ενώ αντίστοιχα τα οχήματα της Waymo (Google) ταξίδευαν 17.730 km και τα οχήματα της Cruise (General Motors) 8.376 km μεταξύ παρεμβάσεων από ανθρώπινο χέρι. Τα οχήματα της νεοσύστατης Zoox Inc. η οποία έχει προσλάβει μηχανικούς με πρότερη καριέρα σε Apple, Google και Tesla, ταξίδεψαν 3.093 km μεταξύ των παρεμβάσεων του οδηγού ενώ της Nuro 1.654 km.
Η Apple έχει στο παρελθόν δηλώσει σκεπτική απέναντι στο σύστημα μέτρησης των παρεμβάσεων του οδηγού κατά τη διάρκεια των δοκιμών, το οποίο έχει καθιερωθεί ως υποχρεωτικό στατιστικό από την πολιτεία της California. Επίσης, αρκετές εταιρείες δηλώνουν πως δεν είναι όλα τα χιλιόμετρα δρόμου συγκρίσιμα, καθώς μια καλή μέρα στον αυτοκινητόδρομο διαφέρει σημαντικά από οδήγηση στην πόλη ή σε χιονισμένα τοπία τα οποία δυσκολεύουν το έργο των αισθητήρων.
Όλα αυτά έρχονται στη δημοσιότητα λίγο μετά από τις ανακατατάξεις στο τμήμα αυτόνομης οδήγησης της Apple από όπου απολύθηκαν πρόσφατα 200 άτομα. Να θυμίσουμε πως ο τεχνολογικός κολοσσός ξεκίνησε την έρευνα όσον αφορά την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης από το 2015 οπότε και εγκαινιάστηκε το Project Titan ενώ οι πρώτες δοκιμές της σε δημόσιο οδικό δίκτυο έγιναν το 2017.