Σε αναγνωρίζουν και σου δείχνουν στοχευμένη διαφήμιση!

Σε αναγνωρίζουν και σου δείχνουν στοχευμένη διαφήμιση!

Με σύστημα αναγνώρισης του αυτοκινήτου, οι διαφημιστικές μπορούν να στοχεύσουν συγκεκριμένο κοινό.

Η Renault είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία αναγνώρισης οχημάτων σε διαφημίσεις της, για να στέλνει εξατομικευμένα μηνύματα σε οδηγούς που περιμένουν στο φανάρι.

Βασισμένη στο δημοφιλές παιχνίδι για ταξίδια με αυτοκίνητο, το I-Spy”, η τεχνολογία που εξελίχθηκε από την εξειδικευμένη στην outdoor διαφήμιση (Digital Out Of Home - DOOH) φίρμα Ocean, θα εφαρμοστεί σε γιγαντοαφίσες της στο Δυτικό Λονδίνο για να διαφημιστεί το νέο Renault Megane.

Λειτουργεί με κάμερες τοποθετημένες στις γιγαντοαφίσες DOOH, οι οποίες παρακολουθούν τα σταματημένα στο φανάρι αυτοκίνητα ώστε να αναγνωρίσουν τη μάρκα, το μοντέλο και το χρώμα μέσω των πινακίδων κυκλοφορίας. Όταν βρεθούν οι πληροφορίες, αναρτώνται διαφημιστικά μηνύματα σε πραγματικό χρόνο, απευθυνόμενα στον οδηγό και βασισμένα σε δημογραφικά και άλλα στοιχεία που προκύπτουν από το συγκεκριμένο όχημα. Υποτίθεται ότι δεν αποθηκεύονται προσωπικά στοιχεία στην τράπεζα πληροφοριών της εταιρείας.

«Θέλουμε να μιλάμε με τους πελάτες με ένα διασκεδαστικό και φιλικό τρόπο, πράγμα που κάνουμε μέσω του πιο δημοφιλούς car journey game, του I-Spy. Το έξυπνο στοιχείο στην τεχνολογία αναγνώρισης οχημάτων είναι ότι μας επιτρέπει να μιλάμε άμεσα με τους οδηγούς – κάτι που δεν μπορούσαμε να κάνουμε μέχρι τώρα στις γιγαντοαφίσες», δήλωσε η υπεύθυνη επικοινωνίας της Renault Βρετανίας, Colette Casey.

Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει σε εταιρείες να στοχεύουν τον πυρήνα του κοινού τους πιο αποτελεσματικά απ’ ό,τι με τις συμβατικές αφίσες, και με μηδενική φύρα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube