Παρωχημένος ο αερόσακος πεζών της Volvo
Η ραγδαία ανάπτυξη της αυτοκινητικής τεχνολογίας φέρνει το πρόωρο τέλος του αερόσακου πεζών της Volvo
Η είδηση που απομένει να επιβεβαιωθεί και επίσημα αποδεικνύει πόσο γρήγορα εξελίσσονται οι τεχνολογίες στο χώρο της βιομηχανίας αυτοκινήτου.
Δεν είναι παρά μόλις ένας χρόνος, οπότε η Volvo ανακοίνωνε με περισσή υπερηφάνεια τον νεωτερικό αερόσακο πεζών. Εξελιγμένος ως μια εξωτερική συσκευή με στόχο τη μείωση των συνεπειών του τραυματισμού ενός πεζού σε περίπτωση ατυχήματος, ο αερόσακος αυτός μπορεί σύντομα να καταλήξει στα αζήτητα, αντικαθιστάμενος από πιο εξεζητημένες ενεργητικές τεχνολογίες ασφαλείας, όπως τα συστήματα πρόσκτησης πεζών και το αυτόματο φρενάρισμα.
Τα συστήματα πρόληψης του ατυχήματος έχουν προτεραιότητα έναντι των παθητικών συσκευών ασαφαλείας
Αυτό αναφέρει το Go Auto, επικαλούμενο συζήτηση με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Volvo, Lex Kerssmakers, στο Tokyo Motor Show. O Kerssmakers, σύμφωνα με το Go Auto, ανέφερε ότι ο αερόσακος πεζών που τοποθετείται κάτω από το καπό του V40 δεν θα χρησιμοποιηθεί στην επόμενη γενιά του XC90 και πιθανόν να μην χρησιμοποιηθεί ούτε στα προσεχή μοντέλα που δεν θα είναι SUV.
Το σύστημα αυτό της παθητικής ασφάλειας σχεδιάστηκε για να ενεργοποιείται σε ταχύτητα μέχρι 50 km/h για να βοηθήσει στη μείωση των τραυματισμών στο κεφάλι ενός πεζού, αλλά νέες ενεργητικές τεχνολογίες που στόχο έχουν την πρόληψη του ατυχήματος έχουν την προτεραιότητα.
Η συνέντευξη με τον Kerssmakers αποκάλυψε επίσης μερικές λεπτομέρειες σχετικά με το νέο XC90, όπως την ύπαρξη ενός υβριδικού συστήματος plug-in και φυσικά την απαρχή μιας νέας σειράς τεχνολογιών ασφαλείας. Ο Kerssmakers δήλωσε στο επίσης ότι ένα νέο πρωτότυπο της Volvo θα αποκαλυφθεί στο Detroit Auto Show 2014, τον Ιανουάριο, και δεν θα αφορά το XC90.
Το πιθανότερο είναι το νέο πρωτότυπο της Volvo στο Detroit να αφορά το μελλοντικό κόμπακτ SUV XC40 που καθυστέρησε χαρακτηριστικά που θα πατά πάνω στη νέα πλατφόρμα που σχεδιάζεται σε ειδικές εγκαταστάσεις στο Gothenburg στη Σουηδία, σε ένα νέο ερευνητικό κέντρο που δημιουγήθηκε σε συνεργασία με την ιδιοκτήτρια της σουηδικής εταιρείας, την κινεζική Geely. Η νέα πλατφόρμα που θα είναι μικρότερη από την Scalable Product Architecture (SPA) θα υποστηρίζει δικίνητα και τετρακίνητα μοντέλα, ενώ θα μπορεί να υποδεχτεί τη νέα γενιά των 4κύλινδρων μοτέρ Drive-E.
[Πηγή Go Auto]