Νέος 3κύλινδρος plug-in hybrid από την Volvo

Νέος 3κύλινδρος plug-in hybrid από την Volvo

Ο θάνατος του ντίζελ θα είναι ο νέος 3κύλινδρος plug-in hybrid που θα λανσάρει η Volvo.

Η Volvo θα λανσάρει του χρόνου ένα νέο τρικύλινδρο Τ5 plug-in hybrid σύστημα κίνησης ώστε να κατευθύνει προς τα εκεί τους πελάτες της που σήμερα αγοράζουν ντίζελ. Η σουηδική εταιρεία θέλει να περιορίσει την παραγωγή κινητήρων πετρελαίου, καθώς η νομοθεσία για τις εκπομπές ρύπων που τους αφορούν γίνεται ολοένα και αυστηρότερη.

Το νέο μοτέρ παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα στο Gothenburg, μαζί με δύο πρωτότυπα μοντέλα της σειράς 40. Θα λανσαρισττεί με την παραγωγή του νέου crossover XC40, τον επόμενο χρόνο.

Το νέο σύνολο θα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 75 ίππων, συνδεδμένο στον ένα από τους δύο άξονες του 7τάχυτου σασμάν διπλού συμπλέκτη. Ο θερμικός θα είναι βενζινοκινητήρας, 1.500 κυβικών με απόδοση 180 ίππων.

Η ηλεκτρική ενέργεια θα αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 9,7 kWh η οποία θα δίνει στο αυτοκίνητο αυτονομία περίπου 50 km μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με την Volvo, η δική τους διάταξη είναι πιο αποδοτική από του ανταγωνισμού και φθηνότερο να παραχθεί.

Ο CEO της Volvo, Hakan Sarmuelsson δήλωσε ότι η λύση αυτή προσφέρει χαμηλότερες εκπομπές CO2 και απόδοση εφάμιλλη με το ντίζελ. «Σε λίγα χρόνια θα δούμε ότι στα crossover η τεχνολογία ντίζελ θα είναι ακριβότερη ενώ η υβριδική θα γίνεται ολοένα και πιο προσιτή».

Η Volvo δεν έχει ανακοινώσει ακόμη νούμερα για την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων αλλά εκτιμάται ότι θα είναι αρκετά κάτω από το όριο των 95 g/km. Και η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες αντίστοιχη με ενός πετρελαιοκινητήρα τέτοιας απόδοσης.

Σε ερώτηση αν θα πωλούνται αυτοκίνητα ντίζελ σε 10 χρόνια από τώρα ο Samuelsson απάντησε: «Τα ντίζελ θα γίνονται ολοένα και ακριβότερα. Θα αυξηθούν οι απαιτήσεις συντήρησης και η ανάγκη για εκ των υστέρων χρησιμοποιούμενα πρόσθετα σε ετήσια βάση. Είναι λογικό λοιπόν, ποσοστιαία οι πωλήσεις του να μειωθούν. Ας αφήσουμε τους πελάτες να αποφασίσουν. Είμαστε ευέλικτοι».

Η νέα μονάδα Τ5 θα χρησιμοποιηθεί σε όλες τις παραλλαγές της σειράς 40. Ο Samuelsson είπε ότι είναι πιθανό να προσφέρεται και στην σειρά 60 αλλά όχι στην 90, την οποία η Volvo στην έκδοση Τ8 εξοπλίζει με έναν πίσω άξονα που κινείται από ηλεκτροκινητήρα.

Πηγή Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube