Το νέο κορυφαίο Lexus θα έχει κυψέλες υδρογόνου
Το επόμενο LS θα αποτελεί ουσιαστικά την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου LF-FC και θα εφαρμόζει συνολικά κορυφαία τεχνολογία.
Από το πρωτότυπο LF-FC Concept που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Τόκιο το 2015, το όραμα της Lexus για τις κυψέλες υδρογόνου ήταν σαφές.
Η ώρα για την κεφαλαιοποίηση της τεχνογνωσίας που έχει πλέον αποκτήσει η Toyota επάνω στη συγκεκριμένη τεχνολογία ήρθε και η πρώτη της εφαρμογή θα γίνει στην επερχόμενη ναυαρχίδα της.
Η τελευταία κατά πάσα πιθανότητα θα αποκαλυφθεί στο τέλος του 2017 και ουσιαστικά θα αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου LF-FC που είχαμε δει το 2015 στο Τόκιο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Tokyo Motor Show 2015: Νέο Lexus LF-FC Concept [video]
Η επιλογή του υδρογόνου πάντως δε θα είναι η μόνη, αφού το νέο LS αναμένεται παραδοσιακά να έχει και υβριδικό σύστημα κίνησης με θερμικό V8 μοτέρ και απόδοση κοντά στους 540 ίππους.
Αν και ακόμα υπάρχει δρόμος για την εξέλιξη, οι άνθρωποι της Lexus είναι αισιόδοξοι για την πορεία της καθότι οι κυψέλες υδρογόνου είναι απόλυτα συμβατές με τη ραφιναρισμένη λειτουργία που απαιτεί η συγκεκριμένη κατηγορία. Μην ξεχνάμε ότι το κορυφαίο Lexus αντιμετωπίζει μοντέλα όπως η Mercedes-Benz S-Class, η BMW 7 Series, το Audi A8 και η Jaguar XJ.
Το μόνο που απομένει, είναι να βρεθεί και η απαραίτητη απόδοση για την περίσταση αφού οι δυνατές επιδόσεις είναι επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο σε τέτοια αυτοκίνητα. Ο επικεφαλής της Lexus στην Ευρώπη πάντως, Alain Uyttenhoven, δήλωσε ότι η λύση δε θα είναι δύσκολο να βρεθεί.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε το νέο Lexus RX 450h
Όπως και να έχει πάντως θα μιλάμε για ένα ειδικό μοντέλο με περιορισμένη απήχηση στο κοινό, αφού υπάρχουν πληροφορίες που αναφέρουν ότι οι προσδοκίες της Lexus θα αφορούν σε εκατοντάδες και όχι σε χιλιάδες πωλήσεις. Ακόμα και με το δεδομένο ότι το δίκτυο ανεφοδιασμού σε υδρογόνο θα επεκταθεί στο κοντινό μέλλον.
Το μόνο σίγουρο είναι το νέο μοντέλο αναμένεται να έχει κορυφαία τεχνολογική εικόνα σε κάθε επίπεδο, κάτι που σημαίνει την τελευταία λέξη της εξέλιξης στην αυτόνομη οδήγηση αλλά και το σύστημα infotainment, όπως για παράδειγμα ο έλεγχος των λειτουργιών με νεύματα.
[Πηγή: autocar.co.uk]