Κινητήρας Ferrari V-2! Λέτε να δούμε μοτοσικλέτα με σήμα το... αλογάκι;

Κινητήρας Ferrari V-2! Λέτε να δούμε μοτοσικλέτα με σήμα το... αλογάκι;

Πατέντες που υποβλήθηκαν από τη Ferrari δείχνουν ότι διερευνά την κατασκευή μοτοσικλέτας, σύμφωνα με τα σχέδια επέκτασης του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles

Η Ferrari φαίνεται πως διερευνά τη δυνατότητα κατασκευής μοτοσικλέτας με δικύλινδρο σε V κινητήρα, αν κρίνουμε από τις σχετικές αιτήσεις ευρεσιτεχνίας που έχει υποβάλει.

Η πατέντα καλύπτει τη σχεδίαση ενός «κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει δύο κυλίνδρους διατεταγμένους σε σχήμα “V”».

Εικόνες συνημμένες στην πατέντα δείχνουν τον κινητήρα τοποθετημένο σε μια μοτοσίκλέτα «τύπου τσόπερ», αν και αυτό μπορεί να έχει μόνο ενδεικτική σημασία.

Η πατέντα της Ferrari διερευνά επίσης τις δυνάμεις από τις ταλαντώσεις του κινητήρα V-2 και περιγράφει πώς ο στροφαλοφόρος μπορεί να ζυγοσταθμιστεί για να εξουδετερωθούν. Κάτι τέτοιο θα απάλλασσε τον κατασκευαστή από την ανάγκη τοποθέτησης περιστρεφόμενων αντιβάρων, που συνεπάγονται χωροταξικά προβλήματα και αυξημένο βάρος.

Μια μοτοσικλέτα Ferrari θα επέτρεπε στη Fiat Chrysler Automobiles (FCA) να εκμεταλλευτεί το τεράστιο εμπορικό δυναμικό της φίρμας Ferrari και να κοντράρει στην αγορά την Ducati, η οποία ανήκει στην Audi.

Μια τέτοια κίνηση θα συμβαδίζει επίσης με τη δηλωμένη επιθυμία του CEO της Fiat, Sergio Marchionne, να μεγιστοποιήσει τη χρήση της φίρμας Ferrari προς όφελος του ομίλου FCA.

O Marchionne πρόσφατα αντικατέστησε τον πρόεδρο της Ferrari, Luca di Montezemolo, ο οποίος παραιτήθηκε –όπως φημολογείται – λόγω διαφωνίας με τον Marchionne πάνω στο μέλλον του τμήματος αυτοκινήτων δρόμου της Ferrari και με τον Montezemolo να μη δέχεται την κατάχρηση της φίρμας.

Η κίνηση υποβολής πατεντών μπορεί να έγινε και λόγω της Audi, που σχετίζει τις μοτοσικλέτες της Ducati με τα αυτοκίνητα της Lamborghini – η ανάπτυξη της οποίας έχει ανησυχήσει τη Ferrari.

H Ferrari υπέβαλε επίσης αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος “Cavallino” (αλογάκι) με τα έγγραφα να δείχνουν ότι πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε όχημα.

Μέχρι σήμερα έχει υπάρξει μόνο μία μοτοσικλέτα με την επίσημη φίρμα της Ferrari. Αλουμινένια, είχε φτιαχτεί από την David Kay Engineering το 1995 ως φόρος τιμής στον Enzo Ferrari.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube