H Citroën θα λανσάρει νέα, επαναστατική ανάρτηση το 2017
Το νέο, ριζοσπαστικό σύστημα θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα μοντέλα και θα δίνει προτεραιότητα στην άνεση, λέει η επικεφαλής της Citroën.
H Citroën θα λανσάρει το 2017 μια νέα, επαναστατική ανάρτηση, που όπως λέει η CEO της εταιρείας, Linda Jackson, θα δίνει προτεραιότητα στην άνεση χωρίς όμως συμβιβασμούς στον έλεγχο του αμαξώματος.
Το νέο σύστημα ανάρτησης θα αντικαταστήσει το υδροπνευματικό (φωτ. επάνω) που χρησιμοποιείται σήμερα στη Citroën C5 (φωτ. κάτω), και τελικά θα εφαρμοστεί σε όλη την γκάμα μοντέλων της Citroën.
«Η άνεση είναι θεμελιώδης αξία για τη Citroën και αυτός είναι ο δικός μας τρόπος για να ξαναδημιουργήσουμε τα οφέλη του υδροπνευματικού συστήματος με έναν πιο σύγχρονο και κατάλληλο τρόπο», δήλωσε η Jackson.
Αν και η Jackson αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα λειτουργεί το σύστημα, αποκάλυψε ωστόσο ότι οι μηχανολόγοι της Citroën δουλεύουν πάνω σ’ αυτό για κάμποσο καιρό, σε συνεργασία με έναν προμηθευτή. Η Jackson δεν απάντησε αν το σύστημα θα χρησιμοποιεί πεπιεσμένο αέρα ή αν θα κρατάει το αμάξωμα οριζόντιο.
Όμως, παρότι ο επικεφαλής της φίρμας DS, Yves Bonnefont, είχε πει ότι η μάρκα του ερευνούσε ένα παρόμοιο σύστημα ανάρτησης, η Jackson υποστήριξε ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη μόνο σε μοντέλα της Citroën.
«Μπορώ να εγγυηθώ ότι θα είναι αποκλειστικά σε Citroën», δήλωσε. «Έχουμε την ευκαιρία να επιλέξουμε νέες τεχνολογίες για το μέλλον και είμαι σίγουρη ότι αυτή εδώ ταιριάζει καλύτερα στις βασικές αρχές της Citroën. Πιστεύω ότι μπορώ να σας υποσχεθώ ότι αυτό θα είναι ένα σύστημα μόνο της Citroën».
Η Jackson επίσης επιβεβαίωσε ξανά την πρόθεσή της να μειώσει στο μισό τον αριθμό διαφορετικών αμαξωμάτων της Citroën. Σήμερα, λέει, υπάρχουν 14 διαθέσιμα, συν το Citroën C1 που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Peugeot και την Toyota. Στο μέλλον, η Jackson θέλει να προσφέρει μόνο 7 παραλλαγές αμαξώματος, συν το C1. Οι εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο, που συνήθως εξελίσσονται ειδικά για την κινεζική αγορά, θα παράγονται επιπλέον.
Παρά τη μείωση της γκάμας μοντέλων της Citroën, η Jackson (φωτ. κάτω) ελπίζει να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 15% έως το 2020, ώστε να φτάσουν τα 1,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο.