Έτσι λειτουργεί το Dynamic Curve
Η Mercedes-Benz έδωσε στη δημοσιότητα πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με το «μοτοσικλετικό» σύστημα Dynamic Curve της S-Class Coupé.
Το σύστημα Dynamic Curve είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να τοποθετεί τη νέα S-Class Coupé στις στροφές, όπως τοποθετεί ένας αναβάτης τη μοτοσικλέτα του, γέρνοντας προς το εσωτερικό της στροφής.
Το Dynamic Curve «ανεβάζει το βασικό σημείο των ατσάλινων ελατηρίων που είναι ενσωματωμένα στην ανάρτηση ABC (Active Body Control) στη μια μεριά και τα χαμηλώνει από την άλλη». Η όλη διαδικασία εξελίσσεται μέσα σε ένα δευτερόλεπτο και σε κλίση που ορίζεται από τον κύκλο της στροφής και την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Για το σκοπό αυτό, το σύστημα Dynamic Curve χρησιμοποιεί μια κάμερα-στέρεο που σαρώνει το δρόμο 15 μέτρα εμπρός από το αυτοκίνητο. Επιπλέον λαμβάνει στοιχεία από ένα αισθητήρα πλευρικής επιτάχυνσης που υπάρχει στην ανάρτηση ABC.
Το ενδιαφέρον είναι ότι η Mercedes-Benz αναφέρει ότι το Dynamic Curve δεν έχει στόχο να αυξήσει τη δυνητική ταχύτητα με την οποία το αυτοκίνητο θα μπορεί να διαγράψει μια στροφή, αλλά να διασφαλίσει ότι η S-Class Coupé θα «περνά με κομψότητα τις στροφές».
Το σύστημα Dynamic Curve είναι διαθέσιμο στα μοντέλα της Mercedes-Benz S-Class Coupé με πίσω κίνηση και Magic Body Control.
[Πηγή Mercedes-Benz]