Η Nissan εξελίσσει κινητήρα με κυψέλη καυσίμου αιθανόλης

Η Nissan εξελίσσει κινητήρα με κυψέλη καυσίμου αιθανόλης

Η Nissan εξελίσσει ένα νέο σύστημα που χρησιμοποιεί αιθανόλη για να παράγει ηλεκτρισμό που θα κινεί το αυτοκίνητο.

Η Nissan αποκάλυψε ότι εξελίσσει ένα σύστημα που ονομάζει e-bio fuel cell το οποίο θα δίνει αυτονομία σχεδόν 600 km.

Το σύστημα περιλαμβάνει μια δεξαμενή αιθανόλης η οποία θα χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από την οποία θα κινείται τελικά το αυτοκίνητο. Η ενέργεια στην κυψέλη καυσίμου θα παράγεται από την αντίδραση των διαφορετικών στοιχείων, στην προκειμένη περίπτωση της αιθανόλης, του οξυγόνου και του φυσικού αερίου.

Το e-bio fuel cell χρησιμοποιεί υδρογόνο όπως και το Toyota Mirai, αλλά στο σύστημα της Nissan το υδρογόνο παράγεται μέσα στο αυτοκίνητο. Εκτός από το ότι ένας τέτοιος κινητήρας είναι μηδενικών ρύπων, το πλεονέκτημα είναι ο ανεφοδιασμός, αφού η αιθανόλη είναι ευρύτερα  διαδεδομένη. Στην Β. Αμερική βρίσκεις εύκολα, στην Βραζιλία ακόμη περισσότερο αφού ήδη χρησιμοποιείται, που σημαίνει ότι είναι ευκολότερο να δημιουργηθεί η κατάλληλη υποδομή και ένα επαρκές δίκτυο.

Εκτός αυτών, το κόστος παραγωγής είναι μικρότερο καθώς δεν χρειάζεται μια ανθρακονημάτινη δεξαμενή για την αποθήκευση υπό πίεση του υδρογόονου ή άλλα ευγενή ακριβά μέταλλα απαραίτητα στην κυψέλη υδρογόνου.



Η Nissan θέλει να κάνει αυτή την τεχνολογία την βασική εναλλακτική της βενζίνης και του πετρελαίου, και για αυτό δίνει έμφαση στο κόστος και στον ευκολότερο ανεφοδιασμό. Η εταιρεία στοχεύει να φέρει την τεχνολογία αυτή στην παραγωγή ως το 2020.

Πηγή Autoguide.com

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube