Η νέα γενιά υβριδικών Golf και Polo ίσως «σκοτώσει» τα μικρά ντίζελ VW
Το νέο «ήπιο» υβριδικό σύστημα της Volkswagen με τη 48βολτη μπαταρία μπορεί και να δείχνει την πόρτα της εξόδου στους μικρούς ντίζελ της.
Το νέο υβριδικό σύστημα της Volkswagen αναμένεται να απογειώσει την απόδοση των κινητήρων βενζίνης.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής εξέλιξής τους, Frank Welsch, οι εκπομπές CO2 των συγκεκριμένων κινητήρων θα μειωθούν από έξι έως και οκτώ g/km σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Μάλιστα, η επένδυση που θα χρειαστεί για να επιτευχθεί αυτός ο σκοπός θα είναι μικρότερη από την αντίστοιχη που θα απαιτούσε η ευθυγράμμιση των μικρών ντίζελ με τις μελλοντικές νόρμες εκπομπών.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Volkswagen Polo 1.4 TDI 90 PS BMT
«Οι σημερινοί ντίζελ είναι ακριβότεροι από τους αντίστοιχούς τους βενζινοκινητήρες κι αυτή η διαφορά θα διευρύνεται όσο οι κανονισμοί για τα καυσαέρια θα γίνονται πιο αυστηροί» δήλωσε ο Welsch και προσέθεσε: «Το 48βολτο υβριδικό σύστημα θα αποδώσει πολύ καλά στο Polo και το Golf. Θα έχει ένα αθόρυβο stop/start με σχεδόν ανεπαίσθητη λειτουργία αλλά και πολύ υψηλότερη ανάκτηση ενέργειας, που σε συνδυασμό με τη λειτουργία «ρολαρίσματος» (coasting) θα φέρει σημαντική μείωση στην κατανάλωση και τους ρύπους».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δυσοίωνο το μέλλον των ντίζελ μετά το 2020
Το συμπέρασμα που βγαίνει από τα παραπάνω, μάλλον δεν είναι και πολύ ευοίωνο για το μέλλον των μικρών ντίζελ της Volkswagen. Άλλωστε, αυτό είναι κάτι που ισχύει και για τους αντίστοιχους κινητήρες αρκετών άλλων κατασκευαστών.
[Πηγή: Auto Express]