Η Lamborghini επιμένει ατμοσφαιρικά

Η Lamborghini επιμένει ατμοσφαιρικά

Για τη Lamborghini η ατμόσφαιρα έχει μέλλον, αφού ο αντικαταστάτης της Aventador θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί έναν V12 χωρίς τούρμπο.

Το ουρλιαχτό ενός θηριώδους ατμοσφαιρικού κινητήρα για πολλούς είναι αναπόσπαστο στοιχείο μιας Lamborghini, και φαίνεται ότι θα συνεχίσει να χαρακτηρίζει τουλάχιστον το κορυφαίο μοντέλο της εταιρίας και στο μέλλον.

Αυτή είναι τουλάχιστον η εκτίμηση του διευθύνοντα συμβούλου της Lamborghini, Stefano Domenicali. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του Stephan Winkelmann, που έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι η εταιρία θα έπρεπε να σκεφτεί τη χρήση τούρμπο αργά ή γρήγορα, το νυν αφεντικό της Lamborghini επιμένει ατμοσφαιρικά. «Η θέση μας μέσα στον όμιλο Volkswagen είναι διαφορετική (σ.σ.: από τις Bugatti και Porsche) και ο ατμοσφαιρικός V12 είναι μέρος αυτής της διαφορετικότητας», δήλωσε, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας Lamborghini Aventador S στην Ισπανία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ωδή στον ατμοσφαιρικό V12 [video]

Και συνέχισε, εξηγώντας πώς αυτό είναι εφικτό: «Δε νομίζω ότι θα μείνουμε πίσω με το να μην ασπαστούμε την υπερτροφοδότηση. Υπάρχει χώρος για να είμαστε διαφορετικοί». Πρόσθεσε ότι στη Lamborghini σκέφτονται το λανσάρισμα νέων μοντέλων που ίσως υιοθετήσουν τέτοιες λύσεις (σ.σ.: έρχεται άλλωστε το SUV Urus), όμως η Aventador, ή τέλος πάντων το κορυφαίο σπορ μοντέλο της φίρμας, θα διατηρήσει αυτό τον πολύ συγκεκριμένο χαρακτήρα που έχει σήμερα.

Παρότι η Ferrari φαίνεται ότι εκτέλεσε πολύ καλά τη μετάβαση από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα της 458 Italia/Spider στον τούρμπο της 488 GTB/Spider, η Lamborghini δεν έχει σκοπό να κάνει το ίδιο. «Θέλουμε να είμαστε διαφορετικοί, δεν θέλουμε να ακολουθήσουμε τον δρόμο που τράβηξαν άλλοι. Είμαστε πιουρίστες! Απόλυτη προτεραιότητα για εμάς είναι να διατηρήσουμε την αίσθηση του ατμοσφαιρικού κινητήρα». Λέξεις που σίγουρα καθησυχάζουν τους λάτρεις των κινητήρων της φίρμας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια Lamborghini με... 2λιτρο μοτέρ Volkswagen! [videos]

Περισσότερη δύναμη και χαμηλότερες εκπομπές CO2, θα έρθουν με τη χρήση επικουρικών ηλεκτρικών μοτέρ, στο πρότυπο των Ferrari LaFerrari και Porsche 918 Spyder, όταν χρειαστεί. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή για το πώς θα εφαρμοστεί αυτή η λύση, αφού σύμφωνα με τον Domenicali «όσο πιο πολύ χρησιμοποιούμε τον ηλεκτρισμό τόσο πιο ίδια με των άλλων γίνονται τα αυτοκίνητά μας». Άλλωστε, συμπλήρωσε ότι «οι εκπομπές CO2 είναι σημαντικές, φυσικά, και στόχος μας είναι συνεχώς να βελτιώνουμε την αποδοτικότητα του κινητήρα μας, όμως με τέτοια νούμερα πωλήσεων δεν βλέπουμε να υπάρχει πρόβλημα στο άμεσο μέλλον».

Ο Domenicali ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του στο αυστραλιανό Car Advice λέγοντας: «Η Aventador έχει ακόμα πέντε-έξι χρόνια ζωής, και η πλατφόρμα του αντικαταστάτη της έχει κι αυτή έναν V12 ως κεντρικό στοιχείο του project». Ευτυχώς.

[Πηγή: Car Advice]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube