Η Honda κατοχύρωσε κιβώτιο 11 σχέσεων και τριπλού συμπλέκτη

Η Honda κατοχύρωσε κιβώτιο 11 σχέσεων και τριπλού συμπλέκτη

Η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοίνωσε πότε θα βγει στην παραγωγή το νέο 11άρι κιβώτιο ή σε ποια μοντέλα σκοπεύει να το τοποθετήσει.

Ποιος είναι ο ιδανικός αριθμός για τις σχέσεις ενός κιβωτίου ταχυτήτων. Έξι, επτά, το εννιάρι που έχει τοποθετήσει η FCA σε πλήθος μοντέλων της τελευταία ή τo δεκάρι αυτόματο της Camaro ZL1;

Μετά τη Ford, μια ακόμα εταιρεία δηλώνει πως ο ιδανικός αριθμός είναι το 11 και μάλιστα το πατένταρε. Ο λόγος για την Honda που ήδη κατοχύρωσε ένα κιβώτιο 11 σχέσεων και μάλιστα με τριπλό συμπλέκτη

Και αν ψάχνετε για τη διαφορά ανάμεσα στο κιβώτιο 11 σχέσεων που είχε ανακοινώσει πως θα εξελίξει η Ford πριν από μερικούς μήνες και σε αυτό που πατένταρε η Honda, αυτή δεν είναι άλλη από τον τριπλό συμπλέκτη, για τον οποίο η ιαπωνική εταιρεία κάνει ειδική μνεία.

Σύμφωνα με την Honda, ο ρόλος του τρίτου συμπλέκτη θα είναι πολύ σημαντικός καθώς θα ελαχιστοποιεί την πτώση της ροπής που υπάρχει σε ένα συμβατικό πλέον αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Παράλληλα θα επιτυγχάνει ακόμη πιο γρήγορες αλλαγές από αυτές που πετυχαίνει ένας διπλός συμπλέκτης, ενώ άμεσα θα είναι τα αποτελέσματα και στην ακόμη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, με την Honda να μην μας ενημερώνει προς τον παρόν σε ποια μοντέλα της θα χρησιμοποιήσει το νέο κιβώτιο και πότε.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η κατοχύρωση της πατέντας έγινε κατόπιν επίσημης αιτήσεως της Honda Motor Co Ltd και φέρει ημερομηνία Μαΐου και την  υπογραφή του Izumi Masao ως «αρμόδιου εφευρέτη». 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube